Šajā nedēļas nogalē 60. dzimšanas dienu atzīmēs pasaulē populārākais leļļu zīmols “Bārbija”. Par godu jubilejai ASV rotaļlietu ražošanas gigants “Mattel” izgatavojusi īpašu šīs rotaļlietas modeli un piedāvā iepazīties ar tās “karjeru”. Zīmols uzsācis arī īpašu tūri “Be Anything” (“Esi, kas vēlies būt”).
Ceļojumā tūre vairākos “Walmart” veikalos uzsākta, lai atzīmētu 60 gadu ilgu iedvesmojošu potenciālu katrā meitenē. Katrā pieturā fani varēs fotografēt dzīva izmēra Bārbija lelles, apskatīt dažas sākotnējās Bārbijas karjeras lelles un uzzināt vairāk par to, kas ar Bārbiju noticis pēdējo 60 gadu laikā. Bārbija ir iejutusies vairāk nekā 200 lomās. Rotaļlietas dizaina autori cenšas arī piemērot iemīļoto lelli dažādu iedzīvotāju grupu skaistuma izpratnei, un kopš 2015. gada radīti vairāki Bārbijas ķermeņa tipi.
“Lai atzīmētu Bārbijas 60 gadu jubileju, mēs izdomājam jaunu un jautru veidu, kā panākt, lai zīmola misija iedvesmotu meitenes visā pasaulē. “Be Anything” tūre iedvesmo meitenes būt par kaut ko un ļauj mums svinēt šo pagrieziena momentu ar faniem,” norāda zīmola pārstāvji.
60 gadus Bārbija ir iedvesmojusi meitenes būt par kaut ko. No princeses līdz prezidentam, no astronautam līdz ārstam. Bārbija debitēja 1959. gadā kā sportiska Kalifornijas meitene ar neskaidri reālistiskām proporcijām, bet gadu gaitā ir pārvērtusies par arvien reālāku tēlu, kas iedvesmo meitenes visā pasaulē!
“Mattel” kopumā pārdevis vairāk nekā miljardu leļļu, un tas ir populārākais kompānijas zīmols.