Pēc vairāku gadu ilgas atsacīšanās no sociālo mediju izmantošanas, pasaulslavenā tehnoloģiju kompānija Apple beidzot nolēmusi pievienoties Twitter. Zīmols izveidojis kontu, kurā turpmāk tiks publicēta noderīga informācija un padomi zīmola ierīču efektīvai izmantošanai un tehnisko problēmu novēršanai.
Divu stundu laikā pēc konta atvēršanas, Apple sasniedza 24000 sekotāju un saņēma teju 200 jautājumu par iPhone, iPad and klēpjdatoru lietošanu.
Apple komanda skaidro, ka apņēmusies izmantot pēc iespējas vairāk komunikācijas kanālu, lai spētu efektīvi apkalpot savus klientus gluži kā ikviens vadošais zīmols. Sociālā vietne Twitter ir kļuvusi par nozīmīgu un efektīvu klientu apkalpošanas platformu.
Neskatoties uz to, ka zīmols Apple līdz šim nav bijis Twitter lietotājs, kompānijai šī pieredze nav unikāla – tā veiksmīgi komunicē sociālajā portālā, pārvaldot iTunes un Apple Music profilus.
The Notes app has some awesome hidden tricks. A favorite of ours: how to turn lists into checklists. #AppleSupport pic.twitter.com/6fdzsRT1i4
— Apple Support (@AppleSupport) March 3, 2016
@Thealihage We don't like stuck apps either. DM us your iPad model and iOS version and we can start there.
— Apple Support (@AppleSupport) March 3, 2016
Foto: thethreesisters/https://www.flickr.com/photos/tripletsisters//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/