Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Apmeklētāko vietņu TOP 20 – kurš medijs bijis populārākais augustā?

Augustā kopējās statistikas topa pirmo piecinieku ar ievērojamu auditorijas pieaugumu noslēdz portāls jauns.lv, bet uz pirmo vietu apmeklējumā no visām ierīcēm pakāpusies vietne inbox.lv, liecina interneta tehnoloģiju un pētījumu uzņēmuma Gemius publicētais apmeklētāko vietņu tops. Gan kopējās statistikas topā, gan apmeklējumā no mobilajām ierīcēm skaitliski lielāko pieaugumu uzrādījis portāls nra.lv.

Kopējā statistika

Augustā ar ievērojamu auditorijas pieaugumu – par 74 000 Real Users – uz piekto vietu apmeklētāko vietņu topā pakāpies portāls jauns.lv, ko augustā no visām ierīcēm kopā apmeklējuši 698 000 lietotāju. Tikmēr uz pirmo pozīciju pakāpusies vietne inbox.lv, ko no visām ierīcēm kopā apmeklējuši par 10 000 vairāk lietotāju nekā jūlijā – 858 000 Real Users. Otro pozīciju topā ieņem ziņu portāls delfi.lv, ko augustā apmeklējuši 844 000 lietotāju – par 5 000 Real Users mazāk nekā iepriekšējā mēnesī. Jāatzīmē, ka auditorijas kritumu portāls uzrādījis CMP platformas maiņas rezultātā. Trešajā pozīcijā augustā ierindojas portāls tvnet.lv ar 787 000 Real Users, uzrādot auditorijas pieaugumu par 30 000 lietotājiem, salīdzinot ar datiem par jūliju. Savukārt ceturto pozīciju augusta topā ieņem sabiedrisko mediju ziņu portāls lsm.lv ar 741 000 Real Users

Skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu starp topa vietnēm augustā uzrādījis portāls nra.lv, sasniedzot 589 000 Real Users – par 79 000 lietotājiem vairāk nekā jūlijā, vienlaikus ļaujot vietnei topā pakāpties no 9. uz 8. vietu. Bez jau minētajiem, ievērojamu apmeklētāju pieaugumu uzrādījis arī portāls 1188.lv, ko apmeklējuši par 45 000 vairāk lietotāju nekā jūlijā – 581 000 Real Users, bet par 38 000 Real Users pieaugusi sportacentrs.com auditorija – to augustā apmeklējuši 225 000 Real Users, vietnei topā pakāpjoties no 20. uz 16. pozīciju.

Tikmēr skaitliski lielāko auditorijas kritumu topā uzrādījusi vietne spoki.lv, ko apmeklējuši par 53 000 mazāk lietotāju – 220 000 Real Users. Par 31 000 lietotāju sarukusi biļešu tirdzniecības vietnes bilesuparadize.lv auditorija, augustā sasniedzot 209 000 Real Users, bet par 19 000 lietotājiem mazāk pagājušajā mēnesī apmeklējuši reģionālo portālu liepajniekiem.lv – 216 000 Real Users no visām ierīcēm kopā. Bez jau nosauktajiem vēl tikai viens portāls – la.lv – augustā uzrādījis auditorijas kritumu par 10 000 lietotājiem, sasniedzot 592 000 Real Users no visām ierīcēm augustā.

Apmeklējums no datoriem

Tāpat kā iepriekš, augustā topu apmeklējumā no datoriem atklāj Google ar 996 000 Real Users, kas ir par 8 000 lietotājiem vairāk nekā jūlijā. Tikmēr video straumēšanas vietne youtube.com otrajā pozīcijā ar 648 000 lietotājiem uzrādījusi starp topa vietnēm skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu – par 30 000 Real Users. Trešajā pozīcijā topā ir pašmāju inbox.lv ar 570 000 Real Users un auditorijas pieaugumu par 16 000 lietotājiem, bet ceturtais apmeklētākais portāls no datoriem augustā bija Facebook ar 515 000 Real Users lielu auditoriju, kas sarukusi par 35 000 lietotājiem, salīdzinot ar jūliju. Top 5 augustā noslēdz vietne swedbank.lv ar 405 000 Real Users, kas ir par 50 000 lietotājiem mazāk nekā jūlijā.

Augustā topu pamet vietnes eparaksts.lv un tet.lv, bet topa vietnēm pievienojas salidzini.lv ar 202 000 Real Users topa 18. vietā un kurpirkt.lv ar 190 000 Real Users topa 20. pozīcijā.

Auditorija no mobilajām ierīcēm

Tāpat kā kopējās statistikas topā, arī no mobilajām ierīcēm augustā topā ievērojamu auditorijas pieaugumu uzrādījis portāls jauns.lv, ko no mobilajām ierīcēm – telefoniem un planšetdatoriem – apmeklējuši 662 000 Real Users – par 75 000 lietotājiem vairāk nekā jūlijā, vienlaikus topā pakāpjoties no sestās uz ceturto pozīciju. Ievērojamu auditorijas pieaugumu uzrādījis arī sabiedrisko mediju ziņu portāls lsm.lv, ko augustā apmeklējuši par 45 000 vairāk lietotāju – 674 000 Real Users no mobilajām ierīcēm, saglabājot trešo vietu topā. Augustā topu atklāj portāls delfi.lv, ko no mobilajām ierīcēm un mobilās aplikācijas lietojuši 790 000 Real Users – par 9 000 lietotājiem mazāk nekā jūlijā. Tam seko ziņu vietne tvnet.lv, uzrādot apmeklējuma pieaugumu par 27 000 Real Users un sasniedzot 743 000 lietotājus. Tikmēr pirmo piecinieku noslēdz inbox.lv ar 621 000 Real Users no mobilajām ierīcēm, kas ir par 11 000 lietotājiem vairāk nekā jūlijā.

Skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu starp topa vietnēm – par 79 000 Real Users – uzrādījusi vietne nra.lv, ko apmeklējuši 554 000 Real Users. Bez jau minētājiem ievērojamu auditorijas pieaugumu augustā uzrādījusi sporta jaunumu vietne sportacentrs.com, kas sasniegusi 167 000 Real Users – par 44 000 vairāk nekā jūlijā, kā arī portāls 1188.lv, ko apmeklējuši par 42 000 vairāk lietotāju – 535 000 Real Users no mobilajam ierīcēm.

Tāpat kā kopējās statistikas topā, skaitliski lielāko kritumu starp vietnēm jūlijā uzrādījusi vietne spoki.lv, kā auditorija no mobilajām ierīcēm sarukusi par 50 000 lietotājiem (180 000 Real Users). Tikmēr par 28 000 mazāk lietotāju augustā sasniegusi vietne bilesuparadize.lv (160 000 Real Users), bet liepajniekiem.lv auditorija augustā samazinājusies par 22 000 lietotājiem no mobilajām ierīcēm. Par 11 000 Real Users mazāk augustā sasniedzis portāls la.lv, ko no mobilajām ierīcēm apmeklējis 561 000 lietotāju. Topu pametis vecāku portāls mammamuntetiem.lv, bet pievienojusies vietne grani.lv, ar 155 000 Real Users noslēdzot augusta topu.

Dati par mediju grupām

Augustā mediju grupu topu atklāj Delfi mediju grupa, kas ar vietnēm delfi.lv, t.sk., calis.lv, atverskapi.lv, mansdraugs.lv, tavsdarzs.lv, vietni bilesuparadize.lv, Delfi TV, kā arī mobilo aplikāciju sasniegusi 881 000 Real Users jeb 59 procentus Latvijas interneta lietotāju, un vienīgā starp grupām uzrādījusi auditorijas kritumu par 7 000 lietotājiem. Pakāpjoties par pozīciju, otrā ir TVNET grupa ar vietnēm tvnet.lv (t.sk., receptes.lv), spoki.lv un apollo.lv, kā arī statistiku par tvnet.lv, apollo.lv un rus.tvnet.lv aplikācijām, ko augustā apmeklējuši 873 000 Real Users jeb 59 procenti interneta lietotāju, uzrādot pieaugumu grupas līmenī par 28 000 lietotājiem. Tikmēr trešā ir Inbox mediju grupa ar vietnēm inbox.lv, pp.lv, xtv.lv, klab.lv, kā arī inbox.lv mobilo aplikāciju, kas sasniegusi 872 000 Real Users jeb 59 procentus interneta lietotāju – par 8 000 lietotājiem vairāk nekā jūlijā.

Uzrādot starp grupām skaitliski lielāko pieaugumu grupas līmenī – par 76 000 Real Users – , uz ceturto pozīciju augustā pakāpusies Rīgas Viļņi mediju grupa ar vietnēm jauns.lv, t.sk., otkrito.lv jeb rus.jauns.lv, rigasvilni.lv, zurnali.lv, kā arī jauns.lv straumēšanu, ko augustā lietojuši 712 000 jeb 48 procenti Latvijas interneta lietotāju. Par grupas veiksmes atslēgu augustā Rīgas Viļņu komanda min panākumus ar video saturu un pieaugušo auditoriju portālā otkrito.lv. Tikmēr pakāpjoties par pozīciju, piektā augustā ir TV3 mediju grupa, kas aptver datus par tv3.lv, topradio.lv, play.tv3.lv video, topradio.lv un starfm.lv straumēšanu, kā arī tv3play.lv aplikāciju, ar 695 000 Real Users un auditorijas pieaugumu grupas līmenī par 25 000 lietotājiem, bet grupu topu noslēdz la.lv/ TV24 grupa ar 692 000 Real Users, kas apmeklējuši vietnes la.lv, grani.lv, kā arī lrtv.lv un tv24.lv, uzrādot auditorijas pieaugumu par 15 000 Real Users.