Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Apkopotas iespaidīgākās 2015. gada vides reklāmas

Vides reklāmas, kas "izgāja ārpus rāmjiem"

Reklāmas un mārketinga portāls Adweek ir apkopojis aizvadītā gada ievērojamākās vides reklāmas, kas spējušas ienest zīmolus citā dimensijā.

Par godu Starptautiskajai sieviešu dienai reklāmas aģentūra WCRS sadarbībā ar brīvprātīgo organizāciju Women’s Aid radīja iespaidīgu digitālo reklāmu, kuras mērķis bija pievērst sabiedrības uzmanību vardarbībai ģimenē. Monumentāls no vardarbības cietušas sievietes portrets tika iezvietots pilsētvidē ar sauki Paskaties uz mani. Digitālā reklāma spēja notvert cilvēku skatienus, un, jo vairāk cilvēku paskatījās uz sievieti, jo mazāk zilumu un rētu bija uz viņas sejas. Šī kampaņa tiecās atklāt, cik svarīga ir problēmas apzināšanās un “skatīšanās tai acīs”.

Lielbritānijas vēža diagnostikas centrs Cancer Research UK ar šīs vides kampaņas palīdzību vēlējās pievērst britu uzmanību vēža slimībai, paužot atziņu –  ir viegli ignorēt lietas – īpaši, ja esi aizņemts, taču vēža atklāšana agrīnā stadijā var izglābt tavu dzīvību.

 

Lai promotētu modes apģērbu mazumtirgotāju, reklāmas aģentūra Breakfast radīja unikālu iekārtu, kura ar 6 4000 diega spolīšu palīdzību atveidoja cilvēku Instagram fotoattēlus.

Mārketinga aģentūra Cossette Vancouver radīja digitālu vides reklāmu, kas saules vietā attēloja ātrās ēdināšanas restorāna McDonald’s brokastu piedāvājuma Egg McMuffin “uzaušanu”.

Avots: Adweek.com/ http://www.adweek.com/news-gallery/advertising-branding/13-brilliant-outdoor-ads-dazzled-real-world-2015-168761
Foto: Elné/https://www.flickr.com/photos/neighya//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/