Piektdien Jūrmalā apbalvos starptautiskā reklāmas festivāla “Golden Hammer” uzvarētājus, vēstī festivāla rīkotāji.
Šogad “Golden Hammer” finālā iekļuvuši 95 darbi no kopumā 14 valstīm. “Festivāla finālā iekļuvušas reklāmas, dizaina un sabiedrisko attiecību aģentūras no Baltijas valstīm, Dānijas, Zviedrijas, Slovākijas, Polijas, Čehijas, Somijas, Ungārijas, Krievijas, Ukrainas un citām valstīm,” atzīmēja pasākuma rīkotāji.
Kopumā festivāla darbi vērtēti 13 kategorijās: “Film” (video reklāma), “Print” (drukātā reklāmā), “Outdoor” (vides reklāma), “Radio” (radio reklāma), “Digital” (digitālā reklāma), “Design” (dizains), “Media” (mediji), “Direct” (tiešais mārketings), “Promo&Activation” (aktivizācijas pasākumi), “Campaigns” (kampaņas), “PR” (sabiedriskās attiecības), “Craft” (Meistarība) un “Social” (sociālā reklāma).
Festivālā bija aicināti piedalīties visi, kas saistīti ar reklāmas vai mārketinga komunikāciju jomu – aģentūras, dizaina un reklāmas radītāji, reklāmdevēji, mediji, kā arī citi sadarbības partneri, kas bijuši iesaistīti reklāmas tapšanā.
Golden Hammer ir sadarbībā ar Latvijas Reklāmas asociāciju rīkots Starptautisks reklāmas festivāls, kas notiek katru gadu un pulcē reklāmas profesionāļus no Baltijas un citām Eiropas valstīm. Tas tiek organizēts kopš 1994. gada, savukārt kopš 1999. gada ieguvis starptautisku skanējumu.
Reklāmas un mediju aģentūras iesniedz savus darbus festivāla žūrijas vērtēšanai. Golden Hammer apbalvošanas ceremonijā starptautiska žūrija godina gada labākās reklāmas. Darbiem tiek piešķirtas Grand Prix, Zelta un Sudraba Āmura balvas. Festivāla specbalvas – Creativity Case, Media Folder, Access Key un Network of the Year tiks piešķirtas izcilākām mediju un reklāmas aģentūrām. Festivāla ietvaros tiek organizētas arī visu iesniegto darbu izstāde, lekcijas un semināri.
Foto: https://www.flickr.com/photos/126725739@N05/15986679273/ / https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/