Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Amazon turpina uzlabot digitālās iepirkšanās iespējas

Tradicionālajiem pārtikas veikaliem kļūst arvien grūtāk konkurēt ar Amazon

ASV starptautiskais mazumtirdzniecības tiešsaistes uzņēmums “Amazon” pārliecinoši virzās uz preču mazumtirdzniecības tirgu. Sietlā, Vašingtonas štatā, kur uzņēmums bāzēts, pašlaik atvērts pirmais “Amazon Go” veikals, kurā pircēji var iepirkties, izmantojot speciālu “Amazon Go” lietotni mobilajos telefonos. Pagaidām gan veikals testa režīmā pieejams vien “Amazon” darbiniekiem un konkrētas detaļas vēl netiek atklātas. Taču uzņēmums neapstājas pie viena sasnieguma un turpina atvieglot iepirkšanos arī internetā.

Nesen “Amazon” pavēstīja, ka ievērojami samazinās visu pārtikas produktu cenas, kas varētu slikti ietekmēt citu pārtikas preču veikalu ķēdes.

“Amazon” turpina uzlabot savus pakalpojumus un meklē arvien jaunus veidus kā apvienot e-komerciju iespējas ar veselīgo pārtikas produktu klāstu.

Saistībā ar to “Amazon” paziņoja par topošajām funkcijām, piemēram, pievienojot produktus “Amazon” tīmekļa vietnē un izmantojot ātrās piegādes pakalpojumus, pircējiem ir iespējams izvēlēties pēc funkcijām – AmazonFresh, PrimeNow un Prime Pantry. Izmantojot šīs jaunās funkcijas, “Amazon” rada jaunu digitālo pieredzi produktiem, ko patērētāji jau zina un katru dienu pērk.

Tradicionālie pārtikas veikaliem, piemēram, “Safeway” un “Kroger”, arvien grūtāk kļūst konkurēt ar “Amazon”. Tā, piemēram, pēdējos ceturkšņos “Wallmart” ir uzlabojis savu e- komercijas un digitālā veikala stratēģiju. Tikmēr “Amazon” turpina atvieglot patērētāju iepirkšanos un pielāgot tās arvien pieaugošajai vajadzībai pēc plašākām digitālās tirdzniecības iespējām, piemēram, mobilo maksājumu opcijām, klikšķināšanas un apkopošanas vajadzībām, kā arī vienas dienas licencēm tirgotājiem.

“Lai konkurētu ar “Amazon” un to pārtikas produktu ērtībām un kvalitāti, tradicionālajiem mazumtirgotājiem būs jārada emocionāls savienojums, lai saglabātu klientus un nopelnītu lojalitāti,” uzskata eksperti.

Tikmēr sagaidāms, ka pirmais publiski pieejamais “Amazon Go” veikals tiks atvērts jau nākamā gada sākumā. Tajā būs iespējams iepirkties ar īpašu aplikāciju. Aplikācija darbosies sekojoši – pircējs varēs ieiet veikalā, izvēlēties sev nepieciešamās preces un doties prom – aplikācija pati reģistrē no veikala izņemtos produktus un noskaita naudu no iepriekš pirkumiem piesaistīta “Amazon” konta.