Pāršķirstot jaunākos ziņu izdevumus vai brīvbrīdī ieskatoties tiešsaistes socālajos portālos, tā vien šķiet, ka visa pasaule ir sadalīta pa šķirām, rasēm, nacionalitātes un politiskās pārliecības.
Tomēr visiem labi zināmais tiešsaistes iepirkšanās portāls Amazon ar savas jaunās reklāmas kampaņas palīdzību cenšas šo šobrīd tik aktuālo saspīlējumu nogludināt, norādot, ka atšķirības starp dažādu pāliecību cilvēkiem nemaz nav tik ievērojamas kā mums liekas.
Svētku sezonas jaunā reklāmas kampaņa sākas ar divu dažādu ticību piekritēju attēlojumu : Katoļu priesteris un Musulmaņu imāms. Varētu škist, ka šiem abiem nevarētu būt daudz kopīga, tomēr ir pavisam pretēji. Kā?
Kā Twitter ziņo pats Amazon direktors Džefs Bezos (Jeff Bezos), šis reklāmas rullītis ticis radīts pašas kompānijas spēkiem, vēstot par tās pārliecību.
Love this TV commercial for Amazon Prime. Very proud of our ad team. https://t.co/E8ceXs4nte
— Jeff Bezos (@JeffBezos) November 17, 2016
Kā laikralstam The Guardian pagājušajā nedēļā teicis Amazon radošo procesu direktors Simons Moriss (Simon Morris), šīs reklāmas kampaņas moto un iedvesma ir “pašaizliedzīgums”, “īpašība, kas svētku laikā un arī pēc tam būtu jācenšas piekopt ikvienam”. Moriss atzīmē, ka kampaņas video izstrādes laikā kompānija konsultējās ar vairāku reliģisku organizāciju pārstāvjiem un tikai tad nosliecās par labu šādai izvēlei gala rezultātam, kāds šobrīd redzams ASV, Lielbritānijā un Vācijā.
Foto: https://www.flickr.com/photos/meghannfinn/2611156696/ / https://creativecommons.org/licenses/by-nd/2.0/