Tirdzniecības zīmola “Aldi” Ziemassvētku reklāma pērn tika novērtēta kā gada efektīvākā svētku reklāma. Lielveikala veidotā Čārlza Dikensa “Ziemassvētku dziesma” bija auditorijas iecienītākā reklāma. Šogad uzņēmums, šķiet, nolēmis atdzīvināt vēl vienu Ziemassvētku klasiku – filmu “Viens pats mājās”.
Slavenais Kevins Burkāns ir atgriezies savā septītajā “Aldi” Ziemassvētku kampaņā klasiskās 1990. gada svētku filmas “Viens pats mājās” pārveidojumā. Tajā tiek izmantots filmas stāstījums, lai uzsvērtu, cik svarīgi ir ģimenei būt kopā, lai šogad svinētu svētkus.
90 sekunžu reklāmā, kas tika izveidota kopā ar aģentūru “McCann UK”, Kevina ģimenei iekāpjot lidmašīna ceļojumā uz Parīzi, viņi attopas, ka Kevins ir aizmirsts mājās. Nu gluži kā klasiskajā komēdijā.
Līdzīgi kā filmā, arī šajā reklāmā Kevins izbauda dzīvi vienatnē līdz mirklim, kad viņam rodas aizdomas par iebrucējiem. Lai tos uzveiktu, Kevins izliek pa visu māju slazdus, taču iebrucēji nav visiem filmas faniem pazīstamie Marvs un Harijs, bet gan Ziemassvētku vecītis.
Noslēgumā, protams, Kevinai ģimenei izdodas atgriezties mājās un visi atkal ir kopā.
“Tā nebūtu svētku sezona bez Kevina Burkāna mūsu TV ekrānos,” saka Aldi UK mārketinga direktors Ādams Zavalis.