Tirdzniecības zīmola “Aldi” Ziemassvētku reklāma novērtēta kā šī gada efektīvākā svētku reklāma. Saskaņā ar pētījumu, lielveikala veidotā Čārlza Dikensa “Ziemassvētku dziesma”, kurā attēlots Kevins Burkāns un jaunais varonis Ebanana Skrudžs, ir Ziemassvētku reklāma, kas šogad, visticamāk, sniegs uzņēmumam ilgtermiņa panākumus.
Apvienojot 3600 patērētāju viedokļus, “Aldi” ierindojusies skatītāko reklāmu pirmajā vietā četros no pieciem galvenajiem rādītājiem – tā atzīta par svētku atmosfēras raisošu, patīkamu, atšķirīgu un jēgpilnu. Tas tikai parāda, cik liela ir iespēja, ka reklāma radīs radniecību vai mīlestību pret zīmolu.
90 sekunžu animācijas īsfilma arī iekļuva to labāko reklāmu skaitā, kas spēj radīt smaidu un likt patērētājiem justies tuvākam zīmolam.
“Aldi jaunā Ziemassvētku klasika ir lielisks piemērs tam, kā zīmols var nodot nopietnus vēstījumus par mērķi un sociālo ietekmi, vienlaikus radot prieku,” saka Kantaras radošās izcilības vadītāja Lina Dīsone.
“Aldi efektīvi izmanto humoru, kas ir īpaši svarīgi gadā, kad mums visiem ir nepieciešami papildu smiekli, taču tam ir arī dziļāks sentiments. Atjautīgā “Marcus Radishford” iekļaušana izceļ cienīgu mērķi — kampaņu, lai nodrošinātu maltītes tiem, kam tā nepieciešama. Un, aizņemoties vienu no visu laiku pazīstamākajiem un mīlētākajiem Ziemassvētku stāstiem, tajā ir izklāstīts svarīgs stāstījums,” pauž Dīsone.
Par veiksmīgām šogad atzītas arī “Coca-Cola” reklāma, “Lidl”, “Marks & Spencer” un “Celebrations”.