Lai arī pastāv uzskats, ka par digitālo mārketingu zina visi, ir uzņēmumi, kas mārketinga darbībā joprojām izmanto tradicionālos līdzekļus, tādējādi laupot sev iespēju iepazīt digitālā mārketinga pasauli un tā priekšrocības. Vienkāršiem vārdiem runājot, digitālais mārketings ir tā mārketinga sastāvdaļa, kurā produktu un pakalpojumu reklamēšanai tiek izmantotas interneta un tiešsaistes digitālās tehnoloģijas. Prakse rāda, ka digitālās platformas arvien vairāk tika iekļautas mārketinga plānos un uzņēmēju ikdienas dzīvē, kas saistīts ar to, ka cilvēki arvien vairāk izmanto digitālās ierīces.
Digitālā mārketinga speciālisti ir atbildīgi par zīmola atpazīstamības veicināšanu un potenciālo pircēju ģenerēšanu, izmantojot visus digitālos kanālus – gan bezmaksas, gan maksas –, kas ir uzņēmuma rīcībā. Šie kanāli ietver sociālos medijus, paša uzņēmuma vietni, meklētājprogrammu klasifikāciju, e-pastu, reklāmas tīkla reklāmas un uzņēmuma emuāru.
Sadarbībā ar Alberta Uzņēmumu grupa, ikvienam ir iespēja izvēlēties efektīvākos un atbilstošākos digitālā mārketinga instrumentus.
“Digitālais mārketings ir viena galvenajām prioritātēm vairumam uzņēmumu, jo galu galā, ja uzņēmumam ir nodoms palikt konkurētspējīgam mūsdienu tiešsaistes vidē, tam ir jāpielāgojas straujajām izmaiņām interneta lietotāju paradumos,” norāda Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis.
Viņš skaidro, ka dzīvojam patērētāju uzvedības evolūcijā, kad sabiedrība un tehnoloģijas attīstās ātrāk nekā spēja to izmantot: “Mēs dzīvojam laikā, kad mārketinga tehnoloģija virzās ātri un tas ir īsts izaicinājums paredzēt patērētāju intereses un izturēšanos. Tirgotāji vairs nevar cerēt, ka tikai intuīcijā balstīti minējumi un iepriekš izmantotās metodes darbosies mūžīgi.”
Alberta Uzņēmumu grupa palīdzēs ikvienam iepazīties ar tradicionālo mārketinga komunikācijas kanālu analīzi, esošās situācijas izvērtējumu un apzināties visas tās iespējas, kuras piedāvā digitālā vide.
Plašāk par sadarbību ar Alberta Uzņēmumu grupu un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/alberts