Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Aizvadītā gada ievērojamākās korporatīvā stila izmaiņas

Globālie zīmoli, kas 2015. gadā mainīja savu vizuālo identitāti

Tehnoloģiskā progresa ietekmē daudziem globālajiem zīmoliem aizvadītais gads bijis nozīmīgs ne tikai ar unikāliem reklāmas projektiem, bet daži zīmoli 2015. gadā mainījuši arī savu vizuālo identitāti vai veikuši pilnīgu rebrendingu. Mārketinga portāls Sostav.ru apkopojis 2015. gada spilgtākos globālos piemērus.

Aizvadītā gada rudenī interneta tehnoloģiju kompānijas Google logotips iegāja jaunā attīstības posmā. Kompānija to izmainīja, lai “ietu līdzi laikam”. Jaunie elementi, piemēram, krāsainais mikrofons palīdz lietotājam ērtāk sadarboties ar Google, izmantojot balss ievadi. Jaunais kompānijas stils virsuzdevums ir atgādināt, ka Google strādā, lai atvieglotu savu lietotāju ikdienu.

Sava logotipa dizainu izmainīja arī sociālais portāls Facebook. Zīmola radošā komanda vēlējās logo padarīt “draudzīgāku un pieejamāku”, un dizaineri nolēma izmainīt tā šriftu, neatkāpjoties no visiem pazīstamās portāla simbolikas.

Ķīnas kompānija Lenovo prezentēja savu jauno logo, kas kļuva par ilggadējā biznesa kulmināciju. Logotips kļuva personiskāks – tas atspoguļo korporācijas vērtības un bagātīgo vēsturi. Jaunais zīmola saukis ir Nekad nestāvi uz vietas!

Mūzikas straumēšanas serviss Spotify 2015. gadā ieguva jaunu korporatīvo stilu. Idejas autoru galvenais mērķis bija atkāpšanās no tehnoloģiskuma. Zīmols vēlējās akcentēt savu izklaides funkciju un atteikties no askētiskā korporatīvā stila. Spotify jaunās vizuālās identitātes pamatā ir vilnis, kam ir simboliska nozīme.

Avots: Sostav.ru/ http://www.sostav.ru/publication/redizajny-gody-20509.html
Foto: See-ming Lee/https://www.flickr.com/photos/seeminglee//https://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0/