Sporta preču zīmols Adidas šonedēļ mārketinga kampaņas Future (Nākotne) ietvaros rīko mākslas izstādes Losandželosā un Ņujorkā, lai popularizētu un attīstītu ielu kultūru un zīmola Adidas Originals konceptu.
Desmit jaunie mākslinieki radīja savu interpretāciju par nākotnes vīziju, apkopojot to mākslas objektā ar nosaukumu Future Capsule (Nākotnes kapsula).
Mākslas instalācija ietver sevī visdažādāko formātu multimediju mākslas darbus, iekļaujot fotogrāfiju, glezniecību, digitālo mākslu, kā arī interaktīvu video aktivitāti, kurā izstādes apmeklētāji ir aicināti pabeigt teikumu – “Mana nākotne ir…“. Atbildes tiks apkopotas nelielā īsfilmā, ko Adidas plāno prezentēt šī gada laikā.
“Mēs sadarbojamies ar jaunajiem autoriem, lai radītu nozīmīgu vēstījumu nākamajām paaudzēm. Zīmols Adidas Originals joprojām ir dzīvs – mēs vēlamies turpināt radīt produktus un pieredzi, kas attīstītu ielu modi,” skaidro Adidas Originals komunikācijas direktors Brendons Bītijs.
Šis projekts ir daļa no Adidas kampaņas Future , ko zīmols aizsācis šī gada janvārī.
Avots: Adidas.com/ http://news.adidas.com/us/Latest-News/adidas-Originals—The–Future-Capsule-Takes-Over-NYC/s/f728a47e-35dc-462d-95a6-6d00873447aa