Sporta preču zīmols “Adidas” pērn palielinājis savus mārketinga tēriņus par 31%, jo prognozēja pozitīvu perspektīvu 2016. gadā, ko veicināja sadarbība ar reperi Kanje Vestu.
Reperis Kanje Vests, kurš sadarbojās ar “Adidas” kopējā kolekcijā “Yeezy Boost” ir paaugstinājusi zīmola vērtību ASV, uzskata “Adidas” izpilddirektors Herbets Hainers.
“Tas patiešām bija spēcīgais posms, kas nodrošināja zīmolam divciparu izaugsmi 2016. gadā,” norāda Hainers, uzsverot, ka “Yeezy” sporta apavi padara “Adidas” par kaut ko unikālu.
Sporta zīmols pārspējis analītiķu prognozes, palielinot pārdošanas apjomus par 15 %. “Adidas” redzēja iespējamo spēcīgo sniegumu Rietumeiropā un Ziemeļamerikā, kur pārdošanas apjomi attiecīgi pieauga par 31% un 12%. Šis pieaugums ievērojami pārsniedza “Adidas” cīņu biedru “Reebok”, kas piedzīvoja vien 5% izaugsmi.
Tuvojoties Euro 2016 un Rio Olimpiskajām spēlēm, “Adidas” ir pārliecināts, ka var samazināt plaisu starp sevi un savu tuvāko sāncensi “Nike”.
Savu veiksmi “Adidas” skaidro vienkārši – zīmols 2015. gadā palielināja mārketinga tēriņus par 31% un pērn marta paziņoja, ka savus mārketinga tēriņus vērsīs uz sešām pasaules pilsētām – Losandželosu, Ņujorku, Londonu, Parīzi, Šanhaju un Tokiju.
“2015. gads bija ļoti veiksmīgs gads “Adidas” grupai. Mēs sasniedzām visus mūsu lielākos finanšu mērķus un pārsniedzam mūsu sākotnējos mērķus,” norāda “Adidas” vadītājs, piebilstot, ka zīmols šodien ir daudz stiprāks un labāks nekā jebkad agrāk.
Kompānija cer, ka 2016. gads būs vēl viens veiksmīgs posms sacensībā par labāko sporta kompāniju pasaulē.
“Mūsu produkti ir ļoti pieprasīti katrā pasaules daļā. Mūsu zīmoli spīdēs pie šī gada lielākajiem sporta notikumiem. Tas dod mums pārliecību, ka mums ir kur augt,” norāda Hainers.
Foto:Sam Degn/https://www.flickr.com/photos/edtrigger//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/