Hokeja mēnesī, maijā, skaitliski lielākos auditorijas pieaugumus gan no visām ierīcēm kopā, gan mobilajām ierīcēm uzrādījusi vietne sportacentrs.com, sabiedrisko mediju ziņu portāls lsm.lv, kā arī vietne tv3.lv, liecina interneta tehnoloģiju un pētījumu uzņēmuma Gemius publicētais apmeklētāko vietņu tops. Interneta lietotājiem sekojot aktualitātēm sportā, apmeklētākajām vietnēm pievienojusies arī vietne sportazinas.com, bet kopējās statistikas topā Dziesmu un deju svētku biļešu tirdzniecības mēnesī atgriezusies bilesuparadize.lv.
Kopējā statistika
Pasaules čempionāta hokejā spēļu mēnesī maijā skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu uzrādījis sporta jaunumu portāls sportacentrs.com, sasniedzot 293 000 lietotāju no visām ierīcēm kopā, kas ir par 118 000 Real Users vairāk nekā aprīlī. Vienlaikus tas ļāvis vietnei topā pakāpties no 19. uz 13. pozīciju.
Portālam pakāpjoties uz trešo pozīciju topā, hokeja tiešraides ietekmējušas arī sabiedrisko mediju ziņu portāla lsm.lv apmeklējumu – vietnes auditorija, salīdzinot ar aprīli, pieaugusi par 107 000 Real Users, sasniedzot 787 000 lietotāju. Tikmēr pirmo piecinieku pagājušajā mēnesī, pakāpjoties par pozīciju, noslēdz vietne tv3.lv ar skaitliski ievērojamu pieaugumu – par 76 000 lietotājiem – sasniedzot 707 000 Real Users no visām ierīcēm. Maijā kopējās statistikas topu atklāj inbox.lv ar 863 000 Real Users no visām ierīcēm, kas ir par 15 000 vairāk nekā aprīlī. Seko delfi.lv, kā auditorija pieaugusi par 40 000 lietotājiem, sasniedzot 847 000 Real Users. Tikmēr, apmainoties vietām ar lsm.lv, ceturto pozīciju ieņem vietne tvnet.lv, kas maijā sasniegusi par 51 000 vairāk lietotāju – 744 000 Real Users no visām ierīcēm kopā.
Vien četrām topa vietnēm maijā uzrādot apmeklējuma kritumu, skaitliski lielāko no tiem uzrādījis portāls santa.lv, kā auditorija sarukusi par 97 000 lietotājiem, sasniedzot 349 000 Real Users, tomēr saglabājot 11. pozīciju topā. Par 29 000 mazāk lietotājiem maijā sasniegusi vietne jauns.lv, ko apmeklējis 641 000 Real Users, zaudējot divas vietas topā un maijā ieņemot septīto pozīciju. Jāatzīmē, ka maijā topā atgriezušās divas vietnes – ar 217 000 Real Users 19. vietu ieņem portāls sportazinas.com, bet topu maijā noslēdz bilesuparadize.lv, ko Dziesmu un deju svētku biļešu tirdzniecības uzsākšanas mēnesī apmeklējuši 205 000 lietotāju no visām ierīcēm kopā. Topu pametušas vietnes mammamuntetiem.lv, kā arī reģionālā vietne liepajniekiem.lv.
Apmeklējums no datoriem
Apmeklējumā no datoriem skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu maijā uzrādījis sabiedrisko mediju ziņu portāls lsm.lv, ko apmeklējuši par 93 000 vairāk lietotāju nekā aprīlī, sasniedzot 363 000 Real Users no datoriem, un vienlaikus topā pakāpjoties no 11. uz 7. pozīciju.
Pirmajam pieciniekam maijā saglabājoties stabilam, topu atklāj Google ar 1 000 100 Real Users (par 4 000 mazāk nekā aprīlī), tai seko video straumēšanas portāls youtube.com, ko apmeklējuši 682 000 lietotāju no datoriem, bet pirmo trijnieku noslēdz pašmāju inbox.lv ar 576 000 lietotājiem, kas ir par 10 000 mazāk nekā iepriekšējā mēnesī. Ceturtajā pozīcijā ierindojas Facebook, ko no datoriem apmeklējuši par 22 000 vairāk lietotāju nekā aprīlī – 550 000 Real Users, bet Top 5 noslēdz swedbank.lv ar 442 000 lietotājiem – par 7 000 mazāk nekā iepriekš. Maijā starp apmeklētākajām vietnēm no datoriem atgriežas sociālā mikroblogošanas vietne twitter.com ar 219 000 lietotājiem, bet topu pamet likumi.lv.
Auditorija no mobilajām ierīcēm
Apmeklējumā no mobilajām ierīcēm skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu, salīdzinot ar datiem par aprīli, uzrādījusi sporta jaunumu vietne sportacentrs.com, ko apmeklējuši par 122 000 vairāk lietotāju – 238 000 Real Users, un topā vietne pakāpusies no 20. uz 12. pozīciju. Tāpat kā kopējās statistikas topā, pakāpjoties no 4. uz 3. vietu populārāko vietņu topā, ievērojami pieaugusi sabiedrisko mediju ziņu portāla lsm.lv auditorija – to apmeklējuši 697 000 lietotāju no mobilajām ierīcēm, kas ir par 93 000 vairāk nekā aprīlī. Tikmēr tv3.lv apmeklējums no mobilajām ierīcēm maijā pieaudzis par 70 000 lietotājiem, sasniedzot 666 000 Real Users, un vienlaikus pakāpjoties uz 4. vietu topā.
Topu maijā atklāj portāls delfi.lv ar 793 000 Real Users, kas ir par 39 000 vairāk nekā iepriekšējā mēnesī, tam seko tvnet.lv, kā auditorija pieaugusi par 54 000 lietotājiem, sasniedzot 699 000 Real Users, bet pirmo piecinieku noslēdz inbox.lv, ko no mobilajām ierīcēm maijā apmeklējuši 619 000 lietotāju – par 20 000 Real Users vairāk nekā aprīlī.
Tikai piecas no topa vietnēm apmeklējumā no mobilajām ierīcēm maijā uzrādījušas auditorijas kritumus. Līdzīgi kā kopējās statistikas topā – skaitliski lielāko no tiem portāls santa.lv, ko apmeklējuši par 91 000 mazāk lasītāju nekā aprīlī (322 000 Real Users). Par 57 000 lietotājiem no mobilajām ierīcēm maijā sarukusi reģionālās vietnes liepajniekiem.lv auditorija (141 000 Real Users), bet par 30 000 lietotājiem mazāk maijā apmeklējuši portālu jauns.lv – 601 000 Real Users, vienlaikus vietnei zaudējot četras pozīcijas topā.
Ar 207 000 Real Users apmeklētākajām vietnēm maijā 15. pozīcijā pievienojies sporta jaunumu portāls sportazinas.com ar 207 000 Real Users, bet topu pametusi vietne bilesuparadize.lv.
Dati par mediju grupām
Grupai sasniedzot par 48 000 Real Users vairāk nekā aprīlī, uz pirmo pozīciju maijā pakāpusies Delfi mediju grupa – dati par delfi.lv, t.sk., calis.lv, atverskapi.lv, mansdraugs.lv, tavsdarzs.lv, vietni bilesuparadize.lv, Delfi TV, kā arī mobilo aplikāciju, ko apmeklējuši 59 procenti jeb 881 000 Real Users. Ar starpību vien par 2 000 Real Users otrajā pozīcijā ierindojas Inbox mediju grupa, kurai maijā pievienota vietne klab.lv. Kopā ar to, vietnes inbox.lv, pp.lv, xtv.lv, kā arī inbox.lv mobilā aplikācija sasniegusi 879 000 Real Users jeb 59 procentus Latvijas interneta lietotāju (par 19 000 vairāk nekā aprīlī).
Trešā ir TVNET grupa ar vietnēm tvnet.lv (t.sk., receptes.lv), spoki.lv un apollo.lv, kā arī statistiku par tvnet.lv, apollo.lv un rus.tvnet.lv aplikācijām, ko maijā apmeklējis 851 000 Real Users – par 29 000 lietotājiem vairāk nekā iepriekšējā mēnesī. Tikmēr uzrādot starp grupām skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu – par 83 000 Real users – seko TV3 mediju grupa, kas aptver datus par tv3.lv, play.tv3.lv video un starfm.lv straumēšanu, kā arī tv3play.lv aplikāciju un vietni topradio.lv, ar 767 000 Real Users. Rīgas Viļņi mediju grupas vietnes jauns.lv, t.sk., otkrito.lv jeb rus.jauns.lv, rigasvilni.lv, zurnali.lv, kā arī jauns.lv straumēšanu maijā lietojuši ar 651 000 jeb 44 procenti Latvijas interneta lietotāju – par 25 000 lietotājiem mazāk nekā aprīlī, tikmēr la.lv/ TV24 grupa ar vietnēm la.lv, t.sk., grani.la.lv, kā arī lrtv.lv un tv24.lv maijā sasniegusi 647 000 Real Users jeb 43 procentus interneta lietotāju – par 28 000 lietotājiem vairāk nekā aprīlī.