Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Kā krīzes laikā izveidot ilgtspējīgu mārketinga plānu?

Uzņēmumi šodien saskaras ar ievērojamiem riskiem, sākot no ekonomiskās nenoteiktības līdz nepārtrauktam karam Ukrainā, beidzot ar energoresursu krīzi. Uzņēmējdarbības konfidences rādītāji 2022. gada septembrī ceturto mēnesi pēc kārtas ir bijuši negatīvi visās uzņēmējdarbības jomās – rādītāji būvniecībā, pakalpojumu sektorā un apstrādes rūpniecībā, salīdzinot ar augustu, turpinājuši samazināties, bet mazumtirdzniecībā uzņēmēju noskaņojums nedaudz uzlabojies. Uzņēmumi saskaras ar darbaspēka trūkumu, piegādes ķēdes problēmām un kopumā augstākām uzņēmējdarbības izmaksām. Šie faktori liek mārketinga līderiem domāt par sava 2023. gada budžeta pielāgošanu. Kā šajos apstākļos turpināt uzņēmuma izaugsmes plānus?

Ieguldiet autentiskā stratēģijā, kas vērsta uz klientu

Šajos nenoteiktības apstākļos vislabāk ir ieguldīt autentiskā saturā, kas parāda, ka jūsu zīmols atbilst klientu vajadzībām un vērtībām. Tas ietver ieguldījumus tehnoloģijās, lai veicinātu labāku mijiedarbību ar klientiem, un maksas multivides programmām, kurās varat izveidot vienotu klientu ziņojumu un izsekot to veiktspējai.

Samaziniet darbības un līdzekļus, kas nesniedz vērtību

Ja jūsu mārketinga stratēģija šodien galvenokārt sastāv no masveida sasniedzamības taktikas, pārmērīgas patērētāju uzvedības izsekošanas un pārmērīgas investīcijas trešo pušu datu avotos, jums būs grūti izveidot dziļu saikni ar klientiem. Labāk samazināt šīs izmaksas un ieguldīt līdzekļus citur.

Eksperimentējiet atbildīgi

Tagad nav īstais laiks atteikties no labi pārdomātiem eksperimentiem. Pārbaudiet jaunos multivides avotus un satura izveidi jaunās platformās, piemēram, TikTok, lai atrastu jaunus veidus, kā iedvesmot un izprast savus klientus.

Paplašiniet savu skatījumu uz to, kā jūsu mārketinga iniciatīvas var palielināt uzņēmuma vērtību. Uzņēmumi, kas rada vērtību klientiem, pretī saņem biznesa vērtību, tāpēc paturiet prātā klientu un četru veidu vērtības nodrošināšanu viņiem:

  • Ekonomiskā vērtība, palīdzot klientiem ietaupīt naudu.
  • Funkcionālā vērtība, palielinot lietderību un uzticamību.
  • Pieredzes vērtība, veicinot patīkamu un noderīgu mijiedarbību.
  • Simboliska vērtība, kas rada nozīmi klientam attiecībā pret citiem.

Jūsu zīmols, visticamāk, joprojām piedzīvos satricinājumus, kad ekonomiskā situācija pasliktināsies, taču, ja līdzsvarosiet zīmola vērtību un klienta vērtību, jūs joprojām sasniegsiet ilgtermiņa zīmola izaugsmi.