Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Instagram: pieci veidi, kā palielināt sekotāju skaitu

Fotogrāfiju vietne “Instagram” ir viena no populārākajām sociālajām vietnēm ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē. Pateicoties tai, vairāk cilvēku ir pamanījuši un atraduši savu vērtību iemiesojošus zīmolus, bet uzņēmēji veiksmīgi attīstījuši savu biznesu.

Tiek uzskatīts, ka agru vai vēlu ikviens uzņēmums nonāk “Instagram”, jo tā ir salīdzinoši ērta platforma, kur reklamēt savus pakalpojumus un kur uzņēmumi ātri var uzlabot pārdošanas apjomus un piesaistīt auditoriju. Protams, ja esat “Instagram” vietnē jauniņais, tad vienā acumirklī palielināt sekotāju skaitu būs grūti. Tieši tāpēc esam apkopojuši pāris lietas, kas uzņēmumiem jāņem vērā, ja tie vēlas palielinātu savu sekotāju skaitu.

Organiska auditorijas palielināšana ir labākais veids, kā izveidot ilgstošas ​​attiecības ar saviem sekotājiem. Daži uzņēmumi iegādājas savus sekotājus, kas bieži vien ir viltoti, taču jāatceras, ka tas nedos nekādu labumu, jo šie sekotāji neko no jums nenopirks.

  1. Optimizējiet savu “Instagram” kontu

Pirms sākat domāt par to, kā palielināt savu auditoriju, pirmā lieta, kas jums jāapsver, ir sava “Instagram” konta optimizēšana. Vai jūsu profilam ir biogrāfija? Atbilstošs lietotājvārds? Atbilstošs profila attēls? Pievienota saite uz jūsu mājaslapu? Nepārbaudot iepriekš minēto, kā apmeklētāji var būt pārliecināti, ka šis profils patiešām ir saistīts ar jūsu zīmolu?

Runājot par lietotājvārdiem, jums vajadzētu mēģināt saglabāt savu lietotājvārdu pēc iespējas tuvāk zīmola nosaukumam. Galu galā, ja jūsu “Instagram” konta lietotājvārds neatbilst jūsu zīmola nosaukumam vai lietotājvārdam, kuru jūs varētu izmantot citos sociālo mediju kontos, jūsu “Instagram” profila atrašana var būt sarežģīta.

  1. Sakārtojiet saturu, izmantojot satura kalendāru

Viens no labākajiem veidiem, kā palielināt savu sekotāju skaitu, ir konsekventi un bieži publicēt ziņas. Izlases veida satura publicēšana dažādos laikos radīs neskaidrības un pat var atturēt cilvēkus sekot jūsu lapai. Dodiet viņiem to, ko viņi vēlas! Apskatiet sava zīmola iepriekšējos ierakstus, uzziniet, kuri no tiem piesaista visvairāk, un publicējiet vairāk ziņu, kas piedāvā līdzīgu noskaņu.

Bet cik bieži man vajadzētu publicēt? Daudzi mārketinga eksperti uzskata, ka jums vajadzētu publicēt ne vairāk kā vienu reizi dienā, bet patiesībā publicēšana katru otro dienu ir vispiemērotākā.

  1. Ieplānojiet savu saturu, izmantojot sociālo mediju plānotāju

Lai nodrošinātu savlaicīgu publicēšanu, izmantojiet sociālo mediju plānošanas rīku. Tirgū ir daudz rīku. Viena no lielākajām sociālo mediju plānotāja izmantošanas priekšrocībām ir tā, ka varat iepriekš plānot saturu.

  1. Izvairieties no viltus sekotājiem

Kā jau minējām šī raksta sākumā, uzņēmumiem ir vilinoši apsvērt iespēju iegādāties viltus sekotājus, lai palielinātu savu uztverto auditoriju un vērtību, taču patiesībā tas nav ieteicami. Pastāv milzīga atšķirība starp to, ka auditorija sastāv galvenokārt no viltus sekotājiem, un to, kuru esat veltījis laika, lai audzinātu un bioloģiski audzētu.

Jā, tas varētu izskatīties lieliski, ja jūsu profilam ir patiešām liels sekotāju skaits, taču viltus sekotāji burtiski stagnē. Viņi neiesaistās jūsu ziņās, nekomentē, nepatīk un nedalās. Tas arī maldina patiesos cilvēkus, kurus varētu interesēt jūsu zīmols. Ja viņi uzzinātu, ka liela daļa jūsu auditorijas sastāv no viltus sekotājiem, tas patiešām varētu sabojāt jūsu uzticamību un reputāciju.

Turklāt viltus sekotāji jūsu zīmolam faktiski nedod nekādu vērtību. Viņi nerunās par jums un neiegādājas no jums.

Ja neviens nekomentē jūsu ziņas, kā jūs plānojat sazināties ar savu ideālo klientu bāzi?

  1. Mudiniet savus kolēģus dalīties ar jūsu ziņām

Kurš gan labāk varēs dalīties ar jūsu uzņēmuma “Instagram” ziņām, ja ne jūsu kolēģi? Viņi ir jūsu zīmola patiesie aizstāvji un zina to daudz labāk nekā jebkurš cits. Mudinot savas komandas cilvēkus atkārtoti kopīgot jūsu ziņas, jūs palielināt savu ziņu sasniedzamību, kam vajadzētu palīdzēt radīt vairāk sekotāju.

Varat arī rīkot “Instagram” konkursus, lai jūsu zīmolu pamanītu lielāka auditorija. Šāda veida kampaņas veido sociālo pierādījumu, parādot, ka jūsu zīmola pārstāvji un sekotāji ir pietiekami ieguldījuši jūsu satura atkārtotu publicēšanu vai savu lietotāju veidotu saturu.