Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Vērtīgas mārketinga idejas Mātes dienā

Straujiem soļiem tuvojas Mātes diena, kad ikviens no mums vēlas pārsteigt savu mammu, sievu, vecmāmiņu vai kādu citu īpašu sievieti. Šajā laikā klienti pastiprināti meklē oriģinālas idejas un ikvienam uzņēmumam ir iespēja pievērst auditorijas uzmanību tieši savam zīmolam.

Mēs apkopojām dažas idejas, kuras uzņēmumiem ir vērts īstenot Mātes dienā:

Izveidojiet lapu, kas veltīta tieši Mātes dienai

Vispirms rūpīgi apskatiet savus produktus. Var būt kaut kas, ko jūs varat pozicionēt kā Mātes dienas dāvanu, pat ja tas nav tieši saistīts ar svētkiem. Lielisks veids, kā palīdzēt apmeklētājiem orientēties jūsu tiešsaistes veikalā, ir izveidot atsevišķu lapu, kas īpaši veltīta iepirkšanās Mātes dienai.

Īpaša lapa atvieglo darbu apmeklētājiem, kuri apmeklē vietni, meklējot tikai Mātes dienas dāvanas.

Tomēr jūs nevarat vienkārši izveidot lapu Mātes dienas dāvanu iepirkšanai un sagaidīt, ka tā strauji palielinās jūsu pārdošanas apjomu. Jums ir jādomā, kā reklamēt lapu un padarīt to redzamāku, lai palielinātu pārdošanas apjomu.

Izveidojiet dāvanu ceļvedi

Dāvanu pasniegšana ir vērtīga pieredze. Tā kā Mātes diena ir jau aiz stūra, jūsu klienti, iespējams, jau meklē Mātes dienas dāvanas. Palīdziet viņiem ar pielāgotu ceļvedi! Dāvanu ceļveži var parādīt jūsu klientiem perfektu produktu izvēli.

Kad esat sagatavojis dāvanu ceļvedi, noteikti kopīgojiet to ar savu auditoriju.

Piedāvājiet produkta personalizāciju

Personalizēšana ir viena no mūsdienas lielākajām tendencēm, un tā ir šeit, lai paliktu. Skaitļi liecina, ka vairāk pircēju atsakās no veikalā iegādātām precēm un dod priekšroku vienreizējiem produktiem. Lai gan personalizētas preces ir populāras visu gadu, tās ir lieliski piemērotas īpašiem pasākumiem un svētkiem, piemēram, Mātes dienai.

Pievienojiet savai kolekcijai pavisam jaunu, ierobežota izdevuma produktu un padariet to pielāgojamu, vai arī, ja jau piedāvājat Mātes dienas produktus, padariet populārākas preces pielāgojamu.

Par pirkumu piedāvājiet dāvanu

Dāvanu pasniegšana ir vēl viens lielisks veids, kā palielināt pārdošanas apjomu Mātes dienā, vienlaikus veicinot zīmola atpazīstamību. Dāvanu jūs varat piedāvāt vienam vai vairākiem laimīgajiem dalībniekiem.

Ja vēlaties, lai jūsu klienti piedalītos un radītu popularitāti par jūsu zīmolu tieši pirms Mātes dienas, padariet savu balvu patiesi vērtīgu. Apsveriet iespēju piedāvāt savu populārāko produktu vai produktu komplektu, kas būtu ideāla dāvana jebkurai mātei.

Turklāt jūsu dāvanu izspēlei jābūt diezgan vienkāršai. Citiem vārdiem sakot, nelieciet cilvēkiem atbildēt uz 20 jautājumu aptauju, lai laimētu 5% atlaides kuponu.

Neaizmirstiet par akcijām

Gadu gaitā uzņēmumi ir iemācījušies pircējiem sagādāt īpašus piedāvājumus katrā gaidāmajā brīvdienā. Mātes diena nav izņēmums. Lūk, populārākie īpašo piedāvājumu veidi, ko klienti no jums sagaidīs šajā Mātes dienā:

  • Reklāmas kodi

Reklāmas kodi ir lielisks stimuls pirkšanai. Tie arī sniedz labumu gan klientam, gan uzņēmumam, proti, viens var iegādāties vēlamos produktus par zemāku cenu, bet otrs rada lielākus ieņēmumus.

Tālāk ir norādīti atlaižu veidi, kurus varat ieviest savā veikalā:

-procentuāla atlaide
-naudas vērtības atlaide
-bezmaksas vai uzlabota piegāde
-bezmaksas dāvana

Veiksmīgām reklāmas koda kampaņām ir skaidrs mērķis — neatkarīgi no tā, vai tā ir zīmola atpazīstamības palielināšana, jaunu produktu ieviešana vai groza pamešanas samazināšana, padomājiet par to, ko varat piedāvāt Mātes dienā un kādu labumu šīs akcijas vadīšana dos jūsu uzņēmumam.

Reklamējiet savus īpašos Mātes dienas piedāvājumus

Tagad, kad jūsu Mātes dienas kampaņas ir gatavas, ir pienācis laiks tās reklamēt! Izsūtiet klientiem īpašas īsziņas vai e-pastus.

Nodrošiniet Mātes dienas produktu bezmaksas piegādi

Papildu piegādes maksa bieži ir iemesls, kāpēc klients atsakās no groza. 9 no 10 patērētājiem atzīst, ka bezmaksas piegāde ir galvenais stimuls iepirkties tiešsaistē. Un tas vēl nav viss: pasūtījumi ar bezmaksas piegādi mēdz mudināt 93% tiešsaistes pircēju iegādāties vairāk produktu.

Kopīgojiet bezmaksas piegādes akcijas — tā ir lieliska iespēja nodrošināt auditorijai produktus ar papildu vērtību. Tā kā jūsu vietnei, visticamāk, palielināsies apmeklētāju skaits pirms Mātes dienas, jūs vēlaties dot šiem apmeklētājiem papildu iemeslu palikt un iepirkties. Ja nevarat atļauties piedāvāt bezmaksas piegādi katram pirkumam, izmantojiet to kā iespēju pasūtījumiem ar noteiktu minimālo groza vērtību.

Izveidojiet Mātes dienas e-pasta sēriju

E-pasta mārketings joprojām ir viens no populārākajiem veidiem, kā informēt klientus par jūsu uzņēmumu. Tāpēc Mātes dienas reklāmas e-pasta ziņojumu piegāde ir kaut kas, kas jums vajadzētu būt jūsu satura kalendārā nedēļas pirms lielās dienas.

Patiesībā e-pasta mārketings ir viens no jaudīgākajiem rīkiem trafika ģenerēšanai uz jūsu veikalu.

Gatavojot Mātes dienas e-pasta kampaņas, ņemiet vērā, ka jūsu klientu iesūtnes būs pārpildītas ar līdzīgiem konkurentu e-pastiem. Tāpēc rūpīgi izvēlieties tēmas rindiņas un izveidojiet pievilcīgu e-pasta dizainu. Vissvarīgākais ir segmentēt savu e-pasta sarakstu, lai maksimāli piesaistītu lietotājus.

Mātes diena ir nozīmīgi komerciāli svētki visā pasaulē. Tāpēc plānojiet savas kampaņas laikus — strādājiet ne tikai pie jaunu klientu piesaistīšanas, bet arī pie esošo klientu noturēšanas.

Lai saprastu, kura Mātes dienas mārketinga stratēģija vislabāk atbilst jūsu zīmolam izmēģiniet vairākas dažādas metodes un novērtējiet rezultātus. Pārveidojiet savu sākumlapu ar tematisku dizainu, izveidojiet pievilcīgus dāvanu ceļvežus vai koncentrējieties uz efektīvām reklāmas kampaņām. Mātes diena var būt lieliska iespēja jebkuram e-komercijas biznesam!