Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Veidi, kā sasniegt jaunus klientus, izmantojot pārrobežu uzņēmējdarbību

Cilvēki vienmēr ir bijuši ieinteresēti atklāt iepirkšanās iespējas ārpus savas valsts robežām. Atšķirība ir tāda, ka mūsdienās produktus visā pasaulē ir iespējams atklāt un iegādāties vienā mirklī — ar pirksta nospiedumu. Pateicoties tehnoloģiju sasniegumiem, cilvēki tiešsaistē, izmantojot mobilos tālruņus, piedzīvo globālas atklāsmes brīžus bez nepieciešamības ceļot.

Kā liecina dažādas aptaujas, vairums cilvēku, kas pērk preces tiešsaistē no citām valstīm, iegādājas preces, kas ir lētākas nekā savās valstīs. Apmēram viena trešdaļa šo pircēju cer atrast jaunus un interesantus produktus. Šāda patērētāju uzvedība ir veicinājusi starptautiskā biznesa izaugsmi.

Pārrobežu iepirkšanās sniedz arī priekšrocības uzņēmumiem — daļai no tiem starptautiskie tirgi ir kļuvuši par galveno stratēģiju ieņēmumu plūsmu dažādošanai.

Arvien biežāk klienti visā pasaulē vēlas tiešsaistē atklāt jaunus produktus. Klientiem šāda iepirkšanās pieredze, šķiet, satraucoša, taču aizkulisēs mārketinga speciālisti veicina atklājumus pāri robežām, izmantojot tālāk norādītās stratēģijas.

Mašīnmācīšanās izmantošana personalizētam mārketingam

Mašīnmācīšanās ir personalizētā mārketinga dzinējspēks, kas automatizē procesu, kā produktus savietot ar cilvēkiem, kuriem tie, visticamāk, patiks dažādās ģeogrāfiskās vietās.

Mašīnmācīšanās ir mākslīgā intelekta apakšnozare, kas izmanto datorsistēmas, lai efektīvi veiktu konkrētus uzdevumus, neizmantojot skaidri programmētas instrukcijas, tā vietā paļaujoties uz paraugiem un secinājumiem.

Pat ar plašu starptautisku auditoriju uzņēmumi var sasniegt visatbilstošākos cilvēkus neatkarīgi no tā, kur viņi atrodas un kas viņus motivē veikt pirkumu.

Satura lokalizēšana jēgpilnu saikņu veidošanai

Tiklīdz esat atradis savus ideālos klientus, lokalizēts saturs var palīdzēt veidot dziļākus sakarus ar viņiem. Lokalizēšana ietver jūsu emuāra vai cita veida satura tulkošanu atbilstoši jaunu mērķauditoriju kultūras īpatnībām.

Rezultātu mērīšana pa reģioniem

Rezultātu mērīšanai pa reģioniem nepietiek ar viena klikšķa, kopīgošanas vai pat reklāmguvuma mērīšanu — ir jāizmēra visaptveroša klientu pieredze.

Tas var ietvert kampaņas popularizēšanas mērīšanu, lai novērtētu, vai, koncentrējot mārketingu uz noteiktiem reģioniem, ir palielinājies reklāmguvumu skaits. Testēšana palīdzēs jums uzlabot un attīstīt globālās paplašināšanās stratēģiju.

Internets ir novedis pie uzņēmumu piekļuves globālajai tirdzniecībai, nodrošinot ikvienam rīkus satura izveidei un publicēšanai, tiešsaistes veikala izveidei un maksājumu pieņemšanai vairākās valūtās. Izmantojot atklājumu tirdzniecības un tehnoloģiju iespējas pāri robežām, jūs varat sasniegt jaunas mērķauditorijas un palielināt pārdošanas apjomu.