Strauji tuvojas Ziemassvētki – dāvanu pirkšana rit pilnā sparā, tāpēc ir ļoti svarīgi nodrošināt, lai jūs veiksmīgi reklamētu savus produktus. Šajā gada laikā zīmoli visur pastiprina savus mārketinga pasākumus, lai nodrošinātu savus panākumus, taču kā izcelties no pūļa? Ietekmētāju mārketinga stratēģijas gadu gaitā ir kļuvušas arvien pamanāmākas, tāpēc, tuvojoties Ziemassvētkiem, esam izveidojuši parocīgu ceļvedi, kas palīdzēs uzsākt veiksmīgu mārketinga kampaņu, sadarbojoties ar tā saucamajiem influenceriem.
Kādas ir ietekmētāju kampaņu priekšrocības?
Patērētāji arvien biežāk izvēlas iepirkties tiešsaistē, nevis tradicionālos veikalos. Patiesībā vairāk nekā 63% iepirkšanās gadījumu sākas tiešsaistē.
Ietekmētāja mārketingam ir priekšrocības pār digitālo reklāmu tās cilvēciskās pieejas dēļ. Ietekmētāju izmantošana, kas ir salīdzināmi un autentiski savai auditorijai, palīdz radīt uzticības un personalizācijas sajūtu, kas ir galvenais, lai izveidotu efektīvu un ietekmīgu mārketinga kampaņu.
Influenceru radītais saturs ir viegli pieejams
Sociālo mediju mārketings ir apsteidzis drukāto kā reklāmas kanālu. Turklāt 42% interneta lietotāju izmanto reklāmu bloķēšanas spraudņus, tāpēc tradicionālās digitālās reklāmas kļūst liekas, atstājot ietekmētāju mārketingu kā daudz dzīvotspējīgāku iespēju.
Tātad, tagad jūs zināt, kāpēc Ziemassvētku mārketinga kampaņai vajadzētu izmantot ietekmētāju.
Galvenais, lai uzsāktu veiksmīgu ietekmētāju mārketinga kampaņu, ir precīzi zināt, ko vēlaties no tās iegūt. Lai gan sponsorēto Instagram ziņu finansēšana noteikti ir dzīvotspējīga iespēja, tā ne vienmēr būs piemērota jūsu konkrētajam produktam vai zīmolam. Tas, kas padara jūsu mārketingu “veiksmīgu”, būs atkarīgs no dažiem galvenajiem faktoriem:
- Ar cik influenceriem plānojat strādāt? Ja jūsu budžets ļauj strādāt ar vairākiem ietekmētājiem, jūs varētu sasniegt plašāku potenciālo klientu loku.
- Cik liels ir jūsu budžets? Jo lielāks ir jūsu budžets, jo vairāk ietekmētāju ar jums varēs sadarboties, kas nozīmē, ka tā jūs varat sasniegt daudzveidīgāku auditoriju.
- Vai vēlaties, lai jūsu sociālo mediju ietekmētāji reklamētu konkrētus produktus vai jūsu zīmolu kopumā?
- Vai vēlaties mainīt vairāk Ziemassvētku dāvanu komplektu vai vienkārši panākt, lai potenciālie klienti pamanītu jūsu zīmola nosaukumu?
- Kam vēlaties atlasīt mērķauditoriju? Strādājot ar ietekmētāju, kurš jau ir jūsu mērķauditorijas interešu lokā, jūs palielināsiet viņu uzticības līmeni jūsu zīmolam.
Liela daļa patērētāju pirms pirkuma veikšanas paļaujas uz ietekmētāju viedokli, tāpēc šis punkts ir īpaši svarīgs pārdošanas veicināšanai. Ja jums ir skaidra izpratne par to, ko jūs cerat sasniegt, strādājot ar ietekmētāju, jūs gūsiet lielākus panākumus no jūsu sadarbības.
Šajā rakstā mēs varam palīdzēt jums atrast ietekmētāju atbilstoši žanram neatkarīgi no tā, ko jūs mēģināt tirgot. Piemēram, ja tirgojat mājas piederumus, mēs iesakām sadarboties ar mājas un dzīvesveida ietekmētāju, jo viņu sekotāji pārstāvēs jūsu mērķauditoriju. Bet ietekmes žanra noteikšana, ar kuru vēlaties strādāt, ir tikai pirmais šķērslis.
Kā jau esam pieskārušies, ietekmētāju mārketinga kampaņas var izpausties dažādos veidos dažādās platformās, un tās neaprobežojas tikai ar sponsorētām Instagram ziņām. Interese par produktu vai zīmolu, ko reklamējat, noteiks sponsorētā satura formu.
Tehnoloģija
Piemēram, ja jūs būtu tehnoloģiju uzņēmums, jūs varētu vairāk strādāt ar spēļu vai tehnoloģiju ietekmētāju. Jebkāda veida tehnoloģiju produktam YouTube parasti ir vislabāk piemērots — ar īpašu vai integrētu videoklipu. Garas formas video saturs, kurā ietekmētājs var ilgi runāt ar savu auditoriju, sniegs plašākas iespējas apspriest jūsu produkta izcilās detaļas.
Skaistums
Ja jūsu produkts vai zīmols ietilpst skaistumkopšanas robežās, mārketinga kampaņā strādāt kopā ar skaistumkopšanas ietekmētāju ir bezjēdzīgi. Bet, runājot par jūsu sponsorētā satura formu, varat apsvērt īsas formas video saturu: padomājiet par Instagram Reels, Stories vai pat TikTok.
Īsas formas video saturs nozīmē, ka ietekmētājs iegūs iespēju parādīt jūsu produktu darbībā, nepaliekot nogurdinoši. Izmantojot skaistumkopšanas produktus, galvenais ir vizuālais saturs, tāpēc īsas formas video saturs būtu piemērotāka izvēle, jo tie ļauj patērētājam redzēt, kā jūsu produkts tiek lietots reāllaikā, nepārslogojot ar detaļām.
Mode
Darbs ar modes ietekmētāju ir vieta, kur mēs iesakām klasisko Instagram ziņu. Ja reklamējat modes priekšmetu vai aksesuāru, sponsorēta Instagram ziņa visu uzmanību pievērsīs jūsu priekšmetu izskatam.
Ietekmētājs var atzīmēt jūsu zīmolu savā ziņā, padarot jūsu lapu viegli sasniedzamu, un viņi var izmantot parakstu vietu, lai ievietotu īsu jūsu reklamētā produkta aprakstu.
Ietekmējošo reklāmu priekšrocības ir skaidras. Ietekmētāji uzlabo jūsu zīmola profilu, savienojot jūs ar saviem sekotājiem, tādējādi palielinot jūsu potenciālos pārdošanas apjomus un ieņēmumus. Viņi var reklamēt jūsu produktus autentiskākā veidā, un, tā kā patērētāji uzticas to ietekmētāju viedokļiem, kuriem viņi seko, viņi, visticamāk, uzticēsies arī jūsu zīmolam.