Svētku laikā īpašu popularitāti ir iekarojuši tā saucamie Adventes kalendāri – tos arvien biežāk savā mārketingā izmanto zīmoli gan tepat Latvijā, gan ārvalstīs.
Tiešsaistes Adventes kalendāru būtība ir ļoti vienkārša – katru dienu līdz Ziemassvētkiem klientiem ir savs īpašais piedāvājums – tās var būt gan īpašas akciju preces, atlaižu kods vai iespēja piedalīties konkursā.
Savukārt tajos Adventes kalendāros, kuri piedāvājami veikalā, var būt pieejami gan aizraujoši jaunizlaisto produktu paraugi, gan citas, nelielas Ziemassvētku dāvanu idejas. Lielākajai daļai no tiem galvenais mērķis ir tāds pats kā vecmodīgajiem tradicionālajiem Adventes kalendāriem – viņi rada sajūsmu līdz Ziemassvētkiem ar miniatūrām dāvanām, kuras var izsaiņot katru dienu!
Pēdējā laikā dažādu nozaru zīmoli iegulda savus spēkus un naudu, lai izveidotu vispieprasītākos kalendārus. Jo īpaši skaistumkopšanas un kosmētikas industrijas zīmoli zina, ka ir daudz ko iegūt, izmantojot tradicionālos svētku rituālus un pārvēršot tos par aizraujošu pieredzi saviem klientiem. Jo, kad Ziemassvētku svinības kļūst arvien lielākas un krāšņākas, cilvēki sāk meklēt veidus, kā palutināt sevi un citus ar greznām dāvanām.
Parasti Adventes kalendāri tiek izpārdoti dažu stundu laikā pēc to izlaišanas, tādējādi izveidojot veselu tālākpārdošanas tirgu. Atsevišķos gadījumos Adventes kalendāri arī ļauj zīmoliem reklamēt jaunu produktu paraugus un novērtēt tirgus veiktspēju pirms pilnīgas ražošanas uzsākšanas.
Zīmoli, kas jau kādu laiku ir izlaiduši Adventes kalendārus, tagad piedzīvo pastiprinātu klientu lojalitāti. Pateicoties to pārliecinošajiem panākumiem gadu gaitā, Adventes kalendāri tagad ir kļuvuši par svarīgiem zīmoliem, kuru mērķis ir iepriecināt savu auditoriju, pastāvīgi uzlabojot katra produkta atšķirību un tādējādi nodrošinot pircējiem lielāku vērtību.
Arī jau iepriekš pieminēti tiešsaistes Adventes kalendāri svētku laikā ir tikpat populāri kā bezsaistes kalendāri, kas sastāv no ikdienas pārsteigumiem, kuriem pircēji var piekļūt. Pats labākais tiešsaistes Adventes kalendārā ir tas, ka tas ir daudz dinamiskāks un tāpēc mazākiem zīmoliem ar to ir vieglāk strādāt.