Audio reklāmas jeb tās reklāmas, kas ir dzirdamas radio, nav zaudējušas savu popularitāti, lai gan vairums tomēr priekšroku dod reklāmai sociālajos medijos, aizbildinoties, ka tur ir straujāka izaugsme. Vai ir iemesli, kāpēc tomēr dot priekšroku audio reklāmām?
Ņemot vērā to, ka mūsu nākotnes iespējas šodien izriet ārpus ekrāna, radošajiem cilvēkiem ir jādomā ne tikai par pikseļiem, bet arī par to, lai radītu unikālu klientu pieredzi. Audio reklāmas atklāj personalizācijas un radošo stāstu pasauli, kam lineāri kanāli nevar līdzināties.
Sociālie mediji ir radījuši problēmas ar algoritmu atkarību, un mēs sagaidām, ka reklāma tiks pielāgota mūsu vēlmēm un klausīšanās paradumiem. Elastība audio producēšanā paver durvis radošām iespējām. Ņemot vērā, ka elastība ir bijusi īpaši svarīga pandēmijas laikā, kad audio ir izrādījies ātrs un efektīvs līdzeklis pastāvīgi mainīgai ziņojumapmaiņai, jāuzsver, ka pluss ir tāds, ka audio reklāmām ir unikāla iespēja sasniegt klausītājus jebkur – mājās, darbā, mašīnā vai veikalā.
Turklāt ir pierādīts, ka audio ir par 36% vairāk atmiņā paliekošs nekā video!
Katrs zīmols ir vizuāls, kad skatāties uz tā logotipu, bet kas notiek, ja noņemam vizuālos elementus vai mēģinām sasniegt auditoriju, piemēram, ar redzes traucējumiem? Pārmērīga vizuālās komunikācijas uzsvēršana var izraisīt zīmola popularitātes kritumu pasaulē, kurā mēs mazāk skatāmies un vairāk klausāmies.
Audio reklāma var sniegt iespēju sazināties ar klausītājiem emocionālā līmenī, rezonējot ar auditoriju. Nesen kādā pētījumā atklāts, ka, piemēram, skaistumkopšanas kategorijas audio straumēšanas reklāmām ir augstāks rezonanses un zīmola atpazīstamības līmenis, salīdzinot ar citiem plašsaziņas līdzekļiem.
Tas aicina uz jaunu radošuma un dizaina dimensiju, kurā klausītāji zemapziņā iekrāsojas ainā, kas tiek ilustrēta viņu prātā. Audio intīmais raksturs piedāvā ieskaujošas un valdzinošas iespējas, izmantojot telpisko skaņas dizainu, lai klausītājus piesaistītu jūsu ainai.
Skaņas stratēģijas reālās pasaules lietojumprogrammas piedāvā bezgalīgas iespējas iesaistei, stāstīšanai un daudzveidībai ar ziņojumapmaiņu.