Populārā filmu un seriālu platforma “Netflix” uzsākusi kampaņu ar nosaukumu “One story away” (Viena stāsta attālumā), kas uzsver stāstīšanas spēku.
Kampaņas pamatā ir pieņēmums, ka seriālu un filmu skatīšanās rada dažādas emocijas, sniedz mums jaunas perspektīvas un liek mums justies tuvāk viens otram.
Kampaņa pēta, kā filmas un šovi, ko patērē cilvēki, ir ietekmējuši viņus. Kampaņas video ir redzami “Netflix” populārākie seriāli un filmas, kā, piemēram, The Crown, Guilty, Sacred Games un Money Heist.
We’re only one story away. #Netflix pic.twitter.com/BSMV11Tk6g
— AKQA (@AKQA) September 11, 2020
AKQA izveidotā kampaņa darbosies televīzijā, radio, drukātajos un digitālajos medijos, taču plašsaziņas līdzekļu kombinācija katrā tirgū ir atšķirīga.
Saskaņā ar “Netflix” paziņojumu, seriāls “Stranger” Things atjauno atmiņas par bērnības piedzīvojumiem un draudzību, “Crash Landing on You” palīdz atrast mīlestību neparedzētās vietās, savukārt “Money Heist” piedāvā jaunas perspektīvas par to, kas patiesībā ir ļaundari mūsu dzīvē.
“Netflix” sāka strādāt pie kampaņas gandrīz pirms gada un tās nosaukums aizgūts no “Netflix” birojā izskanējušās frāzes “viena stāsta attālumā”.