Neskatoties uz milzīgajiem sasniegumiem mārketinga speciālistu darbā, daudzu stratēģiju pamatā ir diezgan uzticama tehnoloģija, kas savu uzdevumu pilda jau gadiem. Turklāt novērojams, ka “vecās” mārketinga tehnoloģijas šobrīd atgriežas kopā ar mūsdienu tirgotājiem.
Lai gan tie darbojas dažādās platformās un tiem ir ievērojami atšķirīgi lietošanas paradumi, e -pasta mārketingam, QR kodiem un SMS ziņojumapmaiņai ir trīs kopīgi mērķi – mērķauditorijas veidošana, personalizēts mārketings un automatizācija.
Kuri ir trīs “vecās skolas” mārketinga veidi, kas šobrīd piedzīvo triumfējošu atgriešanos?
QR kodi: negaidīts uzvarētājs 2021. gadā
Līdz ar Covid-19, neapšaubāmi, ka negaidītu atgriešanos piedzīvojuši arī QR kodi. QR kods (Quick Response Code) jeb divdimensiju svītrkods ir tas, ko plaši izmanto, lai informāciju “pārnestu” jaunākās paaudzes mobilajos telefonos vai citās mobilajās ierīcēs.
QR atgriešanās stāstam ir ievērojami palīdzējuši arī viedtālruņu ražotāji, kuri ir iebūvējuši iespēju skenēt un lasīt QR kodus tieši savu kameru sistēmās un programmatūrā.
Īsziņu sūtīšana: uzmanības piesaistītājs
SMS mārketings joprojām ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā piesaistīt auditorijas uzmanību. Pētījumi liecina, ka vairāk nekā 90% īsziņu tiek izlasītas pirmo trīs minūšu laikā. Salīdzinājumam – tikai 22% e -pasta ziņojumu tiek lasīti tik ātri. Ja salīdzinam ar QR kodiem, tad SMS ir vienīgā “text only” sistēma, kas pieejama pat uz visvienkāršākajiem telefoniem.
E -pasts: vecs, bet joprojām aktuāls
Jā, mūsu iesūtnēm joprojām ir jātiek galā ar lielu daudzumu surogātpasta un nevēlamiem e -pasta ziņojumiem, taču tīmekļa vecākais saziņas veids ir svarīgāks nekā jebkad agrāk viena svarīgāka faktora dēļ – tas ir drošākais ceļš uz noteiktu galapunktu. Turklāt e-pasta mārketings neapšaubāmi ir rentablāks.
E-pasta mārketings ir lielisks veids, kā klientiem atgādināt par jūsu zīmolu. Jo biežāk viņi redz jūsu paziņojumus, jo lielāka iespēja, ka viņi izvēlēsies tieši jūs, meklējot noteiktu produktu. Atcerieties, ka tikai reklāmas kampaņas nepalīdzēs jums izveidot pareizo zīmola tēlu klientu prātos, tāpēc apvienojiet savas pārdošanas vēstules ar izglītojošu saturu.
Šajā rakstā nav minēts neviens rīks vai stratēģija, kas nebūtu pieejama visiem uzņēmumiem. Tā ir labākā lieta par “veco” mārketinga tehnoloģiju – tā ir pielāgota tā, lai būtu pieejama neatkarīgi no jūsu budžeta lieluma.
Jums nav obligāti jāizmanto īsziņas, e -pasta mārketings un QR kodi, taču, apvienojot tos, jūs varat izveidot mārketinga kampaņu, kas ar garantiju būs veiksmīga!