Digitālā identitāte nodrošina atvērtu internetu – kad patērētāji sniedz savu personisko informāciju, zīmoli, izdevēji un platformas veido personalizētas reklāmas. Tādējādi internets paliek brīvs un atvērts. Šī pieredze veicina inovācijas un labāka satura, vietņu un sociālo lietotņu izveidi.
Vienlaikus arvien lielāku lomu šobrīd spēlē privātums, un arī reklāmas nozare visā pasaulē strādā pie tā, lai ievērojami ierobežotu mērķauditorijas izsekošanu un parūpētos par tā digitālo drošību. Tajā pašā laikā eksperti brīdina, ka laiks, lai ieviestu uz privātumu vērstus risinājumus, kas risina auditorijas analīzi, biežuma ierobežošanu, mērīšanu un attiecināšanu, vienlaikus nodrošinot izdevējiem stingru datu vadību, ir mazs.
Visa nozare meklē veidus, kā atjaunot un pielāgot labākus privātuma standartus. Līdz ar to kontekstuālā reklāma atkal tiek parādīta kā vēl viena sīkfailu alternatīva. Tā, piemēram, Google sistēma analizē katras tīmekļa lapas saturu, lai noteiktu tās pamattēmu un pēc tam meklētu atbilstošas reklāmas, izmantojot jūsu atlasītos atslēgvārdus un tēmas, kā arī mērķauditorijas atlasi pēc valodas un atrašanās vietas, apmeklētāja jaunāko pārlūkošanas vēsturi un citus rādītājus. Google Ads izmanto kontekstuālo mērķauditorijas atlasi, ja reklāmu kopai ir atslēgvārdi vai tēmas un tās kampaņa ir iestatīta reklāmas rādīt reklāmas tīklā.
Skaidrs, ka, lai sasniegtu mārketinga mērķus, izdevējiem un zīmoliem vajadzēs uzņemties iniciatīvu sadarboties ar pārbaudītiem partneriem.
Tāpat zīmoliem būs jāatbild uz vairākiem jautājumiem saviem klientiem, tai skaitā, vai uzņēmums ir gatavs atbalstīt patērētāju privātumu un drošību, un ir gatavs pielāgoties, attīstoties privātuma noteikumiem? Vai uzņēmuma izmantotajā sistēmā tiek izmantoti spēcīgi informācijas atklāšanas, paziņošanas un kontroles mehānismi? Tikai tad, kad cilvēkiem būs skaidra izpratne par šo vērtību apmaiņu, viņi jutīsies ērtāk un varēs izdarīt apzinātu izvēli par savas personiskās informācijas piedāvāšanu.
Identitātes risinājumi palīdz nodrošināt patērētāju naudas turpmāku tērēšanu tīmeklī un veicina pastāvīgu klientu iesaistīšanos visā tehnoloģiju ekosistēmā.