Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

“April, April!” Mārketinga idejas 1. aprīlim

Šī ir diena, kad uzņēmumi var atļauties būt gan radoši, gan pavisam traki!

Pirmā aprīļa diena, kas pazīstama arī kā joku diena, katru gadu tiek svinēta 1. aprīlī. Šī diena kopš tās rašanās brīža ir izplatījusies visā pasaulē. Kaut arī šai dienai visā pasaulē ir dažādi nosaukumi, tomēr visām valstīm ir kopīga tēma – šajā dienā cilvēki izjoko cits citu.

Arī uzņēmumiem ir iespēja pievērst uzmanību šai dienai, ne tikai paziņojot par 1. aprīļa akcijām, bet arī izspēlēt jokus ar saviem klientiem. Šī ir iespēja tirgotājiem piemērot radošu mārketinga stratēģiju. Mārketinga speciālisti var būt radoši, ģenerējot parastas un jautras idejas mārketinga kampaņas veikšanai, tādējādi piesaistot klientu uzmanību, tai skaitā iegūt jaunus klientus.

Ja neesat īsti pārliecināti, ar ko sākt, pārbaudiet šīs 5 idejas:

Tirgojiet viltotu produktu

Pirmā aprīļa dienā jūs varat izlikties, ka izlaižat traku produktu vai pakalpojumu. Kā, piemēram, “Kārums” šogad paziņoja par jaunu sieriņu ar lavandas garšu. Savukārt, ja skatāmies uz ārzemes pieredzi, tad savulaik uzņēmums “Procter & Gamble” izlaida bekona garšas mutes skalošanas līdzekli. Lai gan tas bija viltots produkts, tas lika klientiem pasmieties.

Atcerieties domāt par aktuālu tendenci tirgū un apsveriet, vai jūs varat to pielietot savā jokā.

Piedāvājiet pārāk labu atlaidi, lai būtu patiesība

Tas, protams, ir riskanti, taču tas nekavējoties piesaista pircēju uzmanību. Piemēram, krekls, kas maksāja 40 eiro var maksāt 10 eiro. Jāatceras gan, ka, lai klienti nejustos tā, it kā jūs viņus apmānītu, jums jāpievieno kāda informācija, piemēram, krekls par 10 eiro visiem pircējiem ar vārdu Kārlis.

Izlaidiet viltotu paziņojumu

Šo ideju ir izmantojuši vairāki uzņēmumi. Tā, piemēram, 1996. gada 1. aprīlī ātrās ēdināšanas ķēde Taco Bell paziņoja, ka viņi iegādājās Liberty Bell, kas ir viens no Filadelfijas vēsturiskajiem dārgumiem. Tūkstošiem amerikāņu pārpludināja Taco Bell galveno biroju un Filadelfijas Nacionālā parka dienestu ar tālruņa zvaniem, lai uzzinātu, vai šis stāsts ir patiess.

Pārsteidziet savus klientus

Fakts, ka ne visiem patīk joki, taču pārsteigumi gan iet pie sirds ikvienam. Tādējādi jums vajadzētu izdomāt veidus, kā pārsteigt klientus. Tiešsaistes veikali var apsvērt iespēju piešķirt atlaidi noteiktam precēm, bet restorānos uzkodas var pasniegt bez maksas.

1. aprīlī var teikt arī patiesību

Papildus cilvēkiem, kuriem šajā dienā patīk stāstīt jokus, daudzi cilvēki aprīļa dienā vēlas pateikt patiesību. Tāpēc jums vajadzētu padomāt arī par patiesības izteikšanu, lai pārsteigtu klientus. Tā, piemēram, 2015. gadā BMW paziņoja, ka viņi iedos jaunu BMW automašīnu tam, kas atbrauks pie viņiem ar viņu paziņojumu pie rokas. Izrādījās, ka tas nav joks, taču noteikti ne visi tam noticēja, vai ne?

Jāatzīmē, ka jūs varat izmantot aprīļa joku kā iespēju arī eksperimentēt un testēt klientu reakciju, un jums nav jāuztraucas daudz, jo sliktākajā gadījumā jūs varat vienkārši pateikt, ka tas viss bija joks.