Laikā, kad neskaitāmi uzņēmumi rūpējas par to, lai piesaistītu klientu uzmanību, viena no vissvarīgākajām uzņēmuma vajadzībām ir stabila mārketinga un pārdošanas stratēģijas izveide. Uzņēmuma mārketinga stratēģija ietver stratēģisku pieeju, lai nodrošinātu, ka uzņēmums efektīvi izmanto visus mārketinga kanālus uzņēmuma mērķu sasniegšanai. Integrētais mārketings ir tas, kas palīdz izveidot labāko komunikācijas sistēmu, kas savukārt nodrošina, ka uzņēmumi savu tirgu sasniedz pēc iespējas efektīvāk.
Integrētais mārketings ir mārketinga stratēģija, kas uzsver zīmola galvenās vērtības. Atšķirībā no citiem mārketinga veidiem, integrētais mārketings nozīmē, ka zīmols gan televīzijā, gan radio, gan drukātajos medijos un internetā tiek pasniegts līdzīgā stilā, kas pastiprina zīmola vērtību.
Kā izveidot efektīvu integrētā mārketinga komunikāciju?
Svarīgi izprast un pazīt savu mērķauditoriju
Pirmais solis, lai izveidotu vislabāko mārketinga komunikāciju sistēmu jūsu biznesam, ir cieši iepazīt savu mērķauditoriju. Šis solis ietver pircēju iepriekšējo pārdošanas un mārketinga datu analīzi. Meklējiet atbildes uz tādiem svarīgiem jautājumiem kā – kādas problēmas mērķa auditorija mēģina atrisināt? Kādus kanālus tās izvēlas? Kāds ir labākais un efektīvākais veids, kā sazināties ar mērķauditoriju? Kāds ir mērķauditorijas vidējais vecums un dzimums?
Izveidojiet budžeta plānu
Mārketinga komandai ir jāatskaitās par finanšu līdzekļiem visos procesa posmos, kas saistīti ar mārketinga stratēģijas / mārketinga komunikācijas plāna izveidi.
Lai to izpildītu, mārketinga komunikācijas plānam jābūt saskaņotam ar uzņēmuma budžetu, kurā iekļautas atsauksmes no uzņēmuma finanšu direktora. Svarīgi atcerēties, ka galvenajiem darbiniekiem ir jāuzrauga visi komunikācijas plāna budžeta aspekti un jānodrošina, lai uzņēmums nepārsniegtu budžetu.
Nosakiet savu unikālo pārdošanas piedāvājumu
Unikālais pārdošanas veids ir nepieciešams, lai uzņēmums izceltos pūlī. Kad uzņēmums identificē unikālu pārdošanas piedāvājumu, tas var sasniegt lielāku auditoriju un paplašināt darbību jaunos tirgos.
Ir svarīgi zināt, kas jūs atšķir no konkurentiem – kas ir tas, kas izceļ jūsu produktu vai pakalpojumu no citiem tirgū esošajiem produktiem.
Definējiet mārketinga komunikācijas metodes
Viena no vissvarīgākajām sastāvdaļām stabilas mārketinga komunikācijas stratēģijas izveidē un ieviešanā ir metožu, kas veidos stratēģiju, definēšana.
Bet šī procesa pirmais solis ir, lai uzņēmums definētu skaidrus mārketinga mērķus / mērķus, kas nepieciešami, lai optimizētu savu mārketinga sistēmu.
Mūsdienās ir pieejamas dažādas platformas, kanāli un digitālie plašsaziņas līdzekļi, lai izplatītu informāciju par jūsu piedāvātajiem tirgiem. Uzņēmuma analītiķiem būtu jānosaka, kurš kanāls vislabāk apkalpo attiecīgā tirgus dažādos aspektus.
Ir svarīgi ne tikai noteikt, kāda būs jūsu komunikācijas stratēģija, bet arī to, kā jūs izmantosiet stratēģiju.
Nosakiet kanālus reklamēšanai
Lai gan mārketings un reklāma ir svarīgas, lai palielinātu zīmola atpazīstamību, palielinātu pārdošanas apjomus un radītu interesi, uzņēmumam bieži ir izdevīgāk reklāmas nolūkos izmantot unikālus kanālus vai platformas.
Jāņem vērā, ka potenciālie klienti var dot priekšroku saziņai, izmantojot sociālos medijus, e-pasta kampaņas un vietējās mobilās lietojumprogrammas. Īpašu kanālu izmantošana reklāmas materiālu mārketingā var palīdzēt nodrošināt, ka informācija visefektīvākajā veidā sasniedz pareizo mērķauditoriju.
Uzturiet konsekventu zīmola tēlu
Lai gan tas nešķiet tik svarīgi kā citi faktori, kas saistīti ar efektīvas mārketinga sistēmas izveidi, galvenais ir tas, kā jūsu uzņēmums uztur savu zīmolu un zīmola tēlu. Pārliecinieties, ka jūsu zīmola stils tiek uzturēts visos mārketinga komunikācijas posmos, kā arī visos kanālos, platformās un plašsaziņas līdzekļos.
Jūsu zīmols ir jūsu uzņēmuma pamatidentitāte.
Mārketinga komunikācijas plānam jābūt elastīgam
Kad mārketinga plāns ir gatavs, jūs varat sākt izpildīt stratēģijas, sasniegt panākumu rādītājus un pēc vajadzības mainīt plānu. Vislabāk ir saglabāt atvērtu prātu un izmantot dinamiskas stratēģijas, kuras var mainīt un optimizēt.
Mārketinga komunikācijas plāniem nevajadzētu būt kā akmenī kaltiem – tiem jābūt elastīgiem un jāatstāj iespējas optimizācijai.