Ir atlikušas aptuveni divas nedēļas līdz Visu mīlētāju svētkiem jeb Valentīna dienai, kad vairums steidz iepriecināt savus mīļos. Prakse rāda, ka visiecienītākās preces šajos svētkos ir ziedi, rotaslietas, konfektes, dāvanu kartes un apsveikumu kartiņas, taču, pat, ja arī jūsu produkts neietilpst šajās īpašajās kategorijās, tas nenozīmē, ka jūs varat ļaut Valentīna dienai aizritēt bez īpašas uzmanības.
Jebkuri svētki, kas saistīti ar dāvanu pasniegšanu, dod plašas iespējas arī biznesam. Arī Valentīna diena nav izņēmums un ir daudz veidu, kā ieinteresēt klientus iegādāties tieši jūsu uzņēmuma preces.
Lūk, dažas Valentīna dienas mārketinga stratēģijas, kuras iespējams izmantot, lai veicinātu pārdošanas apjomu pieaugumu.
Domājiet ārpus “šokolādes kastītes”
Pat, ja jūs nepārdodat konfektes, ziedus vai rotaslietas, tas nenozīmē, ka jūs nevarat izmantot Valentīna dienas svētku iepirkšanos. Izmantojot pareizo ziņojumapmaiņu, pat produkti, kas tradicionāli netiek uzskatīti par Valentīna dienas produktiem, varētu kļūt par daļu no jūsu pastāvīgo klientu dāvanu plāniem.
Turklāt daudzus produktus iespējams pielāgot tematikai, piemēram, piešķirot tiem svētkiem atbilstošu dizainu.
Izsūtiet Valentīna dienas tematikas e-pastus
Jau laicīgi izmantojiet Valentīna dienas tematikas e-pasta mārketingu. Pārliecinieties, ka jūsu e-pastos ir pievilcīga tēmas rindiņa, lai jūsu klienti būtu ieinteresēti ieskatīties jūsu mājaslapā un piedāvājumā.
Ieplānojiet e-pasta ziņojumus divas nedēļas pirms Valentīna dienas, lai nodrošinātu, ka jūsu produkti paliek klientiem prātā. Tāpat neaizmirstiet arī par pievilcīgām atlaidēm un īpašiem piedāvājumiem.
Nodrošiniet pircējus ar dāvanu ceļvežiem
Dāvanu pirkšana mīļajiem, neatkarīgi no tā, vai tas ir labākais draugs vai kāds cits nozīmīgs cilvēks jūsu dzīvē, var būt īsts izaicinājums, it īpaši, ja nevēlaties dāvināt kaut ko izteikti tradicionālu.
Sniedziet klientiem iespēju izmantot jūsu sagatavotu dāvanu ceļvedi! Svētku tēmu dāvanu ceļveži ir lielisks veids, kā sniegt klientiem idejas, ko pirkt. Tā ir lieliska iespēja izcelt produktus, par kuriem jūsu auditorija varbūt pat nebūtu iedomājusies.
Dalieties mīlestībā sociālajos tīklos.
Sociālie mediji ir lieliska vieta, lai radoši izmantotu savas kampaņas. Sazinieties ar saviem klientiem Valentīna dienā, daloties ar visu īpašo, ko jūsu veikals dara svētkos. Tāpat jūs varat izsludināt īpašu konkursu, iesaistot savus produktus un klientu atsauksmes.
Izmantojiet anti-Valentīna dienas noskaņojumu
Ne visiem patīk Valentīna diena. Tāpēc lielai daļai varētu interesanta likties arī doma par produktiem, kas domāti tiem, kas nefano par Valentīna dienu, taču to vēlas atzīmēt savādākā stilā.
Tā kā līdz Valentīna dienai vēl ir nedaudz laika, tad noteikti jūsu uzņēmumam vēl ir iespēja pārsteigt klientus ar kaut ko pavisam oriģinālu! Lai izdodas!