Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Septiņas mārketinga idejas, kā iesākt Jauno gadu veiksmīgi

Mārketinga plānošana ar mērķi gūt panākumus!

2020. gads ir tikko aizvadīts un esam spēruši pirmos soļus 2021. gadā, kur mārketinga pasaule joprojām ir aktīva un radošu ideju piepildīta. Kā iesākt šo gadu radoši? Kā izmantot globālās tendences savā labā? Kā nodot ziņas klientiem pēc iespējas ātrāk un efektīvāk? Kā audzēt lojālo klientu skaitu?

Lūk, dažas vienkāršas idejas, kā iesākt jauno gadu!

1. Atjauniniet sava uzņēmuma profilu gan Googlē, gan Facebokā

Jaunas apņemšanās nav tikai tukšas runas – arī uzņēmumiem ir jaunais gads jāiesāk ar jaunu “es” vai vismaz uzlabotu. Izdariet visu, lai jūsu uzņēmumu var atrast google meklētajā un lai sekotāju skaits sociālajos tīklos pieaugtu. To viegli var izdarīt ar jauniem paziņojumiem, konkursiem vai akcijām.

Veltiet laiku, lai pievienotu dažādus attēlus, atbildētu uz visām atsauksmēm un apsveiktu savus klientus ar jauna gada iesākšanos.

2. Izveidojot svētku apkopojumu

Lai arī svētki ir oficiāli beigušies, nevar palaist garām iespēju atgādināt par svētku noskaņu un aizvadītājā gadā padarīto – dalieties ar paveikto, produktiem, klientu atsauksmēm un apsoliet strādāt pie tā, lai jūs būtu vēl labāki.

3. Iesāciet gadu ar akciju

Akcijas un konkursus mīl visi! Jaunais gads ir lielisks laiks izpārdošanai un arīdzan ļoti efektīvs veids kā audzēt sekotāju un klientu skaitu.

4. Sāciet strādāt pie klientu lojalitātes programmas veidošanas

Katrs uzņēmuma īpašnieks zina lojāla klienta vērtību. Pastāvīgie klienti nozīmē atkārtotus darījumus un, visticamāk, arī labas atsauksmes.

Bet kā jūs varat strādāt pie klientu lojalitātes? Viens no veidiem ir klientu lojalitātes karte vai programma. Piedāvājiet pašreizējiem klientiem atlaidi atkārtotiem pirkumiem vai īpašas akcijas. Vienu vārdu sakot, parādiet saviem klientiem, ka viņi jums rūp.

5. Iesāc gadu ar Facebook reklāmas kampaņu

Ja neesat pārbaudījuši Facebook reklāmas spēku, tad tagad ir lielisks laiks to izdarīt, lai jūsu mārketings piedzīvotu uzrāvienu. Padomājiet par konkrētu mārketinga mērķi, kuru vēlaties sasniegt, piemēram, piesaistīt vairāk vietnes apmeklētāju, palielināt auditoriju Facebook vai savākt potenciālos klientus – izvēlaties atbilstošu Facebook reklāmu vai piesaistiet aģentūru, kas to izdarīs jūsu vietā un sācies strādāt pie izaugsmes.

6. Nospraudiet jaunus mērķus un padomājiet par efektīvu mārketinga plānu

Neatkarīgi no tā, vai esat uzņēmuma īpašnieks vai ārštata darbinieks, ir svarīgi, lai katram būtu gan personīgi, gan profesionāli mērķi šim gadam. Mēneša sākumā veltiet laiku, lai pārliecinātos, ka jūsu mērķi un mārketinga plāns ir nostiprināti.

Kā mēs zinām, lietas var ātri mainīties, taču, ja ir izveidots dokumentēts plāns vai izaugsmes stratēģija, tos vieglāk iespējams piepildīt.

7. Dodiet otru elpu jau reiz veiksmīgām idejām 

Katram uzņēmumam ik pa laikam nepieciešams pārskatīt savus padarītos darbus – ierakstus sociālajos tīklos, akcijas vai konkursus. Noskaidrojiet, kas no tiem darbojās vislabāk un padomājiet, kā tās uzlabot, lai veiksmīgi izmantotu otro reizi.