Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Saplānots un kvalitatīvi veikts, tiešais mārketings ir lieliska iespēja gūt panākumus

Tiešā mārketinga izpausme ir individuālā pārdošana!

Lai arī varētu šķist, ka tiešais mārketings ir zaudējis popularitāti, patiesībā arvien vairāk uzņēmēju atkal pie tā ir atgriezušies. Tiešā mārketinga izpausme ir individuālā pārdošana, kad kontakts ar pircēju ir tiešs un nepastarpināts. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – šī mārketinga metode tiek pielietota arvien plašāk.

Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem veic tiešā mārketinga aktivitātes izstrādājot vispiemērotāko variantu reklāmas kampaņu izstrādei vai pārdošanas apjomu palielināšanai. Tiešais mārketings ir piemērota metode panākumu gūšanai, ja vien tā tiek pareizi organizēta, saplānota un kvalitatīvi veikta.

Tiešais mārketings joprojām ir viena no efektīvākajām mārketinga metodēm. “Tiešais mārketings paredz daudz sīkāku un precīzāku tirgus segmentāciju, kas virzās uz pilnīgi individualizētu pārdošanas vēstījumu izstrādi. Tas ļauj uzņēmumiem reklamēt savu produktu vai pakalpojumu tieši mērķauditorijai un ātri izmērīt rezultātus,” uzsver A. Jodis.

“Tiešais mārketings darbojas it visur, jo tas ir saprotams,” norāda Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs.

Viens no populārākajām tiešā mārketinga veidiem ir telemārketings. Ļoti daudz uzņēmumu izmanto telefonu, lai pārdotu savu produkciju vai pakalpojumus – sākot no kancelejas precēm, beidzot ar dažādiem pakalpojumiem. Nereti uzņēmums izvēlas telemārketingu kā papildus līdzekli, lai palielinātu pārdošanas apjomus vai veiktu kādas citas funkcijas, kas saistītas ar klientu informēšanu par jauniem pakalpojumiem.

Tiešā mārketinga neatņemama sastāvdaļa ir klientu datu bāze, kas ļauj atlasīt konkrētus tirgus segmentus un izmantot piemērotāko komunikāciju.

Plašāka informācija par Alberta Uzņēmumu grupas pakalpojumiem un pieteikuma forma: http://pieteikums.lv/alberts un http://www.alberts.lv/