Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Uzņēmējiem ir svarīgi skaidrot pārmaiņas organizācijas zīmolā ne tikai saviem klientiem

Izmaiņas zīmolā – tās ir stratēģiskas izmaiņas!

Ņemot vērā faktu, ka zīmola vērtības nozīme mūsdienās ir daudz ievērojamāka un plašāka, ikvienam uzņēmumam ir svarīgi strādāt pie zīmola attīstības, izveidojot tēlu, kas piesaistītu patērētāju interesi un veicinātu tā uzticamību. Alberta Uzņēmumu grupa profesionālā līmenī nodarbojas ar pārzīmološanu jeb rebrendingu un atzīst, ka izmaiņas zīmolā – tās ir stratēģiskas izmaiņas.

Rebrendings ir ļoti komplicēts pasākumu kopums, turklāt, ja tas tiek veikts nepareizi, uzņēmums var zaudēt daļu no esošās auditorijas un tā arī neiegūt jaunu. Tropicana, GAP, Kraft, Pepsi, Animal Planet un ne tikai šiem pasaulslavenajiem zīmoliem – tam katram ir pagātnē bijusi kāda kritiska pārzīmološanas kļūda. Tāpēc šim pārzīmološanas pamatā ir jābūt ļoti precīzam mērķim.

Zīmola maiņa notiek dažādu iemeslu dēļ, piemēram, uzņēmuma pārpirkšanas vai apvienošanās rezultātā, taču gadās arī situācijas, kad rebrendings vajadzīgs, lai apsteigtu konkurentus vai pielāgoties jauniem apstākļiem. Aktuāls iemesls ir arī zīmola grafiskā risinājuma neatbilstība mūsdienu tendencēm.

“Ikviena zīmola maiņa ietekmē ne tikai esošos tā klientus, bet arī potenciālos – tātad visu sabiedrību. Tāpēc uzņēmumiem, plānojot rebrendingu, būtu nepieciešams ņemt vērā ne tikai to, kā tas ietekmēs to klientus un kā viņiem izskaidrot šīs izmaiņas, bet arī skatīties uz savu potenciālo auditoriju plašāk, sniedzot jebkuram pārliecību, ka plānotais zīmola rebrendings nozīmē organizācijas attīstību un izaugsmi,” norāda Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis.

Alberta Uzņēmumu grupa palīdz uzņēmumiem veikt profesionālu zīmola rebrendingu un nodrošināt jaunā zīmola atpazīstamību sabiedrībā.

Lai uzzinātu vairāk par sadarbības iespējām ar Alberta Uzņēmumu grupu, aizpildiet saziņas kontaktformu: http://pieteikums.lv/alberts vai alberts.lv