Komunikācija ir ļoti nozīmīga ikviena uzņēmuma darbībā – veiksmīga komunikācija ir efektīvākais veids, kā uzrunāt klientus, veicināt pārdošanas apjomus, stiprināt zīmolu un sasniegt citus izvirzītos mērķus. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – labi pārvaldīta, elastīga un noturīga korporatīvās komunikācijas prakse var dot ilgtermiņa ieguvumus.
Digitalizācijas laikmetā korporatīvā komunikācija ir viens no galvenajiem faktoriem, kas nosaka uzņēmuma attīstību.
“Korporatīvā komunikācija ietekmē vairākus uzņēmumam svarīgus elementus, tai skaitā darbinieku produktivitāti, inovācijas, zīmola atpazīstamību u.tml. Ārējā komunikācija ietver uzņēmuma ziņojumus savai auditorijai un pasaulei kopumā, bet iekšējā komunikācija ir saistīta ar informācijas apmaiņu uzņēmuma iekšienē. Lai izveidotu spēcīgu zīmola identitāti, iekšējā un ārējā komunikācija ir jāsaskaņo,” norāda A. Jodis.
Viņš norāda: “Ja korporatīvā komunikācija kavējas vai ir neskaidra, tā var izraisīt dažādus riskus un no kā var ciest viss uzņēmums.”
Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem palīdz sagatavoties komunikācijai PR krīzes laikā, atjaunot uzņēmuma tēlu un reputāciju, kā arī veidot korporatīvo identitāti.
Lai uzzinātu vairāk par sadarbības iespējām ar Alberta Uzņēmumu grupu, aizpildiet saziņas kontaktformu: http://pieteikums.lv/alberts