Satraucošu ainu atklājis pazīstamas telekomunikācijas kompānijas pētījums, kas atklāj, ka vairāk nekā puse Latvijas uzņēmumu neizmanto sociālos medijus kā pārdošanas kanālus, lai arī aptuveni 90% no tiem, kuri aktīvi izmanto sociālos tīklus, atzīst, ka aktivitātes tajos ir veicinājušas uzņēmumu apgrozījuma pieaugumu. Arī Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – uzņēmumi Latvijā joprojām īsti neapzinās sociālo tīklu potenciālu.
A. Jodis turpina, ka efektīvs mārketings sociālajos medijos var palīdzēt sasniegt ievērojamus panākumus, radot uzticamību zīmolam un pat veicināt pārdošanas apjomu pieaugumu.
“Liela daļa pircēju ir atzinuši, ka ir izlēmuši par labu pirkumam ietekmējoties no sociālajiem medijiem – reklāmas vai atsauksmēm. Uzņēmuma aktivitātes sociālajos tīklos palīdz radīt uzticamību un pārliecināt klientus pieņemt lēmumu, līdz ar to, katrs uzņēmums, kurš nav sociālajos tīklos, šobrīd zaudē lielas priekšrocības konkurentu priekšā,” uzsver A. Jodis.
Arī Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem palīdz izmantot sociālo mediju tīklu potenciālu, nodrošinot to savienojumu ar auditoriju.
A. Jodis piebilst: “Šodien sociālo mediju mārketings ir svarīgāks nekā jebkad agrāk, jo mūsdienās miljardiem cilvēku izmanto sociālos medijus, un šis skaits katru dienu pieaug, līdz ar to sociālie mediji ir ļoti efektīvs veids, kā sasniegt klientus un informēt par savām precēm vai pakalpojumiem.”
Viena no svarīgākajām priekšrocībām ir atgriezeniskā saikne ar klientiem un iespēja ātri reaģēt uz klientu jebkāda veida atsauksmēm.
Plašāka informācija par Alberta Uzņēmumu grupas pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/alberts