Ātrās ēdināšanas restorāna “Burger King” reklāmas kampaņas vienmēr ir pārsteigušas ar savu oriģinalitāti un radošumu, it īpaši, ja runa ir par Helovīnu. Tā kā straujiem soļiem tuvojas šie svētki, arī “Burger King” nav stāvējis malā un laidis klajā reklāmu, kuru grūti ignorēt.
Ja pērn “Burger King” vēlējās noskaidrot, vai zaļa maizīte varētu cilvēkiem radīt murgus, tad šogad zīmols aizskāris garu tēmu un “zvaigzne” ir burgers ar baltu maizīti jeb “spoku burgers”.
Zīmols sarīkojis eksperimentu Losandželosas “Alexandria” viesnīcā, kura daļu piecdesmitajos gados aizvēra iespējamās paranormālās aktivitātes dēļ. Nejaušie eksperimenta dalībnieki dodas uz garu seansu, kuru vada īsts medijs, un kur gariem tiek piedāvāts nobaudīt jauno “Burger King” burgeru. Dīvaini vai ne?
“Mums šī ideja uzreiz patika, jo tas liekas tik neparasti. Vai jūs varētu iedomāties, ka atrodaties istabā kopā ar saviem draugiem un redzat, kā burgeru nobauda gars? Šī ideja nekavējoties piesaistīja mūsu uzmanību,” atzīst “Burger King” radošā komanda.
Lieki piebilst, ka “spoku burgeru” šobrīd var nobaudīt ikviens “Burger King” apmeklētājs.