Pēdējo gadu aktuālā reklāma internetā ir sociālo tīklu mārketings, kas nodrošina lielas auditorijas sasniegšanu īsā laika posmā. Reklāma sociālajos tīklos starp tradicionālajiem popularizācijas līdzekļiem internetā izceļas ar īpašu izdevīgumu. Sociālie tīkli piedāvā plašas iespējas un noderīgus instrumentus reklāmai. Reklāma sociālajos medijos ir obligāta, ja vēlaties ātri sasniegt jaunu mērķauditoriju.
Lai arī visi lielākie sociālie tīkli piedāvā reklāmas iespējas, tas nenozīmē, ka Jums vajadzētu izmantot tos visus. Domājot par to, kurus sociālos tīklus izmantot reklāmai, vispirms noskaidrojiet, kuri no tiem darbojas organiski. Tīkli, kuros Jūsu saturs ir pievilcīgs, ir acīmredzama izvēle Jūsu pirmajai sociālo reklāmu kampaņai.
Izvēloties vietu, kur ievietot reklāmas, ir arī noderīgi zināt, kuri tīkli ir vispopulārākie Jūsu mērķauditorijai. Piemēram, ja Jūs mērķējat uz jauniešiem, tad tos Jūs, visticamāk, atradīsiet Snapchat un Instagram.
Sociālo tīklu reklāmas iespējas ir teju neierobežotas un to piedāvājums ir gana plašs. Lūk, pāris no populārākajiem sociālo tīklu reklāmas veidiem:
Facebook reklāmas
Facebook reklāmas ir izstrādātas, lai palīdzētu sasniegt vienu no trim plašajiem kampaņas mērķu veidiem: palieliniet zīmola atpazīstamību vai palieliniet sasniedzamību. Facebook ir populārs visos demogrāfijas veidos un piedāvā detalizētas mērķauditorijas atlases iespējas. Tas padara to par lielisku platformu, lai sāktu darbu ar sociālo mediju reklamēšanu. Iespējamas gan foto, gan video, gan karuseļa reklāmas.
Instagram reklāmas
Instagram reklāmas atbalsta tādas pašas kampaņu mērķu kategorijas kā Facebook reklāmas. Instagram ir vispopulārākais starp jauniešiem. Konkrētie Instagram reklāmas veidi atspoguļo arī četrus no Facebook reklāmu veidiem: foto, video, karuselis, kolekcija.
Twitter reklāmas
Twitter reklāmas darbojas piecu dažādu biznesa mērķu sasniegšanai: klikšķi uz vietni, sarunas par Jūsu zīmolu Twitter, jauni sekotāji sociālajā tīklā, informētība, lietotņu instalēšana. Gandrīz divas trešdaļas Twitter reklāmu auditorijas ir vīrieši.
Snapchat reklāmas
Snapchat reklāmas var palīdzēt sasniegt trīs veidu mārketinga mērķus: sasniegt lielu auditoriju, piesaistīt sekotājus un palielināt pārdošanas apjomus.
Snapchat ir ļoti populārs gados jaunāku lietotāju vidū. Gandrīz trīs ceturtdaļas 18 līdz 24 gadus vecu cilvēku lieto šo lietotni. Apmēram 60% auditorijas, kuru jūs varat sasniegt, izmantojot Snapchat reklāmas, ir sievietes.
LinkedIn reklāmas
LinkedIn reklāmas palīdz Jūsu biznesam sasniegt trīs veidu mārketinga mērķus: palielināt sava uzņēmuma vai zīmola atpazīstamību, veicināt vietņu apmeklējumus un veicināt pārdošanu. LinkedIn ir daudz vairāk orientēts uz uzņēmējdarbību nekā citi sociālie tīkli šajā amatā. Tas piedāvā mērķauditorijas atlases iespējas, pamatojoties uz profesionālo kvalifikāciju, piemēram, amatu un darba stāžu.
Tā ir tikai neliela daļa no reklāmu iespējām sociālajos tīklos, taču neapšaubāms ir fakts, ka šādas reklāmas nodrošina iespēju piesaistīt jaunus klientus un palielināt mājaslapas apmeklētāju skaitu
Alberta Uzņēmumu grupa palīdzēs Jums izmantot dažāda veida sociālo mediju reklāmas, lai sasniegtu reālus biznesa rezultātus.
Lai uzzinātu vairāk par sadarbības iespējām ar Alberta Uzņēmumu grupu, zvaniet: 28832500, rakstiet: [email protected] , vai aizpildiet saziņas kontaktformu: http://pieteikums.lv/alberts