Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Pētījums: Latvijas blogus visbiežāk apmeklē sievietes

No 153 000 topa blogu apmeklētājiem vairāk kā puse jeb 60 procenti ir sievietes!

Interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmums Gemius publicējis sezonālo blogu topu ar 2018. gada novembra datiem. Gluži kā katru gadu, arī novembrī blogus visbiežāk apmeklējušas sievietes, kā arī lielākā daļa blogu Topa auditorijas ir vecumā no 25 līdz 44 gadiem.
Rīga, 2019. gada 22.janvāris

Gemius rudens blogu topa mērījumi rāda, ka, gluži kā katru gadu, arī 2018. gada rudenī blogus visbiežāk apmeklējušas sievietes. No 153 000 Topa blogu apmeklētājiem vairāk kā puse jeb 60 procenti ir sievietes. Procentuāli visvairāk sieviešu apmeklē recepšu blogu naskoties.com (98 procenti auditorijas ir sievietes), dzīvesveida blogu slowyogalife.com (96 procenti) un ceļošanas blogu amazingmttom.blogspot.com (96 procenti). Procentuāli lielākais vīriešu īpatsvars ir tādos blogos kā kursors.lv (68 procenti) un virtuālo skrējēju kluba blogā noskrien.lv (55 procenti).

Recepšu bloga naskoties.com īpašniece Zane Ozoliņa komentē: “Prieks, ka blogu turpina apmeklēt gan tie gatavotāji, kuri turp ieminuši jau labi zināmu taciņu, gan pavisam jauni lasītāji. Bloga pastāvēšanas laikā varu secināt, ka, neskatoties uz dažādām arvien jaunām ēst gatavošanas tendencēm, cilvēki vēl joprojām kā ikdienā, tā svētkos prot novērtēt pašu gatavotus gardumus. Ja kādam no recepšu gatavotājiem sanāks šo lasīt, gribētu viņu uzrunāt īpaši “čau, te Zane! Redziet? Mēs kopā esam reāla dakšiņu mafija, tāpēc man prieks, ka esam satikušies”, jo uzskatu, ka katrs, kurš pielicis pūles, lai dotos pārgājienā uz veikalu pēc produktiem, sekojis un izpildījis visus receptē minētos punktus un ieslēdzis cepeškrāsni jau vien ir pelnījis mazu medaļu.”

Lielākā daļa no blogu Topa auditorijas ir vecumā no 25 līdz 44 gadiem (48 procenti). Vislielākais jauniešu īpatsvars sastopams blogā zirnis.lv, kur nedaudz mazāk kā puse lasītāju jeb 44 procenti ir vecuma grupā no 7 līdz 14 gadiem, kā arī blogā autogroms.lv, kur 43 procenti lasītāju ir vecumā no 15 līdz 24 gadiem. Puse no blogu naskoties.com (53 procenti) un estmilis.lv (50 procenti) lasītājiem ir vecuma grupā no 25 līdz 34 gadiem. Savukārt procentuāli lielāka auditorijas daļa vecumā virs 55 gadiem ir sastopama blogā ebaznica.lv (40 procenti).

Ar visu blogu topa reitingiem pēc auditorijas lieluma, blogā veiktajiem interneta lapu skatījumiem, viena lietotāja pavadītā laika un citiem rādītājiem apmeklējumos no dažādām platformām iespējams iepazīties 2018. gada rudens blogu topa datu apkopojumā.