Jau pērn asa sižeta filma “Dedpūls” izcelās ar lielisku mārketinga kampaņu ( par to plašāk lasiet šeit: “Dedpūls” vienkāršā reklāmas kampaņa padara filmu par sensāciju), bet šogad eksperti lēš, ka filmai varētu būt vislabākā reklāmas kampaņa 2018. gadā, un, iespējams, arī pēdējo gadu laikā.
Iegādājoties vietnē “Walmart” Blu – ray kopiju tādām filmām kā “Cīņu klubs” vai “Plēsoņa”, iespējams aiz varoņiem pamanīsies sarkanā ietērptu supervaroni, kas paslēpsies citiem aiz muguras. Tas, ka Dedpūls nav nevienā no šīm filmām, bet atrodas uz to vāciņiem iespējams radījis lielisku mārketinga triku.
We’re all living in 2018. Deadpool 2’s marketing team is living in 3018. pic.twitter.com/AhDgcCtETC
— Film Feed (@FiImFeed) May 17, 2018
Pagājušajā nedēļā “Marvela” anti – varonis parādījies visos “Wamart” veikalos ASV, lai reklamētu savu jauno filmu “Dedpūls 2”.
Otrās daļas anotācija vēsta, ka “Marvel” komiksu lielākais pļāpu kule ir atgriezies! Varenāks, labāks un vēl neķītrāks nekā agrāk. Laikā, kad pie horizonta ir parādījies jauns superkareivis, kuram ir jāizpilda nāvējoša misija, Dedpūlam nākas pārdomāt draudzības un ģimenes jēgu savā dzīvē, kā arī to, kas ir jādara īstam supervaronim, kad ir jāsasper ienaidnieku dibenus veselās 50 nokrāsās. Dažreiz rīkoties pareizi nozīmē cīnīties ar netīrām metodēm.
Jau zināms, ka filma esot iekasējusi daudz vairāk nekā pirmā daļa savā pirmajā izrādīšans nedēļā – 125 miljonus ASV dolāru.
Viens ir mārketinga triks, par kuru stāstījam augstāk, bet otrs ir paša aktiera Raeina Reinoldsa nopelns. Kopš “Dedpūls” uzņemšanas, aktieris pieņēmis sava tēla raksturu arī reālajā dzīvē. Viņš atbild sarkastiski, cīnās un apvainojas tieši tā, kā to būtu darījis Dedpūls.
When you’re trying to record a heartfelt birthday message …. but are interrupted by the least greatest showman. @VancityReynolds pic.twitter.com/RwlE4IXFX1
— Hugh Jackman (@RealHughJackman) April 27, 2018
Jāpiebilst, ka iepriekš “Dedpūls” arī parādījās reklāmās par “Espolòn tequila”, “Trolli” konfektēm, un citiem zīmoliem. Mārketinga uzbrukums padarīja neiespējamu neredz vismaz vienu filmas reklāmu!
Nepārprotami, mēs par šo filmu un tās mārketinga kampaņu vēl dzirdēsim!