Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Pērnā gada veiksmīgākās Valentīna dienas reklāmas

Lieliskas idejas vienmēr tiek augsti novērtētas!

Jau pēc divām nedēļām gaisā virmos mīlestība – jā, runa ir par Valentīna dienu, kas ir ne tikai mīlestības svinēšanas, bet arī īstais mārketinga uzrāviena laiks! No uzņēmējdarbības viedokļa Valentīna diena var kļūt par jaunu iespēju pārdot produktus un gūt peļņu!

Atkarībā no uzņēmuma lieluma un nozares, ir iespējams izvērst daudzveidīgas kampaņas. Lai idejas veiksmīgi rosītos, piedāvājam ieskatīties pērnā gada labāko top 5 Valentīna dienas kampaņās!

Durex

Pieminot vārdu “mīlestība”, pirmais, kas daudziem iešaujas prāta ir sarkanas rozes, Kupidons, viņa loks, sirdis… restorāns, šampanietis, ziedi…. Izklausās pēc romantiskas Valentīna dienas, vai ne tā?

Pērn “Durex” nolēma atteikties no visām šīm klišejām un ne tikai samazināt to nozīmi, cenšoties pārdot prezervatīvus, bet arī burtiskā nozīmē “atbrīvoties” no sarkanajām rozēm, kas ir šo kaislību pamata.

“Padariet to aizraujošu!” mudina “Durex”, sakot, ka kaisle ir ne tikai par mīlestību, bet arī pats kaislību!

M&M

M&M Valentīna dienu izmantoja, kā īsto brīdi, lai virzītos ar jauno koncepciju. Sarkanais M&M ir kampaņas pamatā, un piedāvā jaunu produktu – personalizētos M&M. Jā, Valentīna diena ir īstais laiks, lai izspēlētu kādu mārketinga triku!

Mrs Fields

Kamēr saikne starp seksu un ēdienu ir ļoti pazīstama, “Mrs Fields” liek domāt, ka ēdiens sievietēm ir daudz svarīgāks par seksu.

Reklāmā viņa ir gaidījusi “visu dienu”, lai nobaudītu “Mrs Fields” cepumus. Līdzīgi kā “Durex”, “Fields” uzsver, ka sievietes nav vislabākās, bet izrāda vislielāko prieku par ēdienu.

Boots

Kosmētikas zīmols “Boots” ne tikai izvēlējās uzsvērt romantiskās mīlestības izjūtas, bet arī mīlestību kopumā, attēlojot īpašus mirkļus.

“Tas viss sākas ar domu… mēs mīlam kādu, domājam par viņu un jūtam vajadzību parādīt, ka mums tas ir ļoti svarīgi.”

Kampaņa savu domu attīstīta katrā posmā. Reklāma labi atspoguļo mūsu prātus un uztveres, mūsu pašu vēlmes un jūtas. Šis ir mēģinājums pievienoties mums šajā domā, kas galu galā noved pie produkta iegādes. Diezgan gudri, vai ne?

Rotaslietu tirgotājs “Pandora” , šķiet, ir visromantiskākais no visiem šiem zīmoliem, un tam nenākas nemaz izlikties, ka ir svarīgi izvēlēties draudzenei ideālo dāvanu. Kaut arī šī pievilcīgā pārdēvēja cenšas darīt visu, lai pircēji iemīlētu viņas idejas, beigu beigās ideālais dārgakmens ir vienkāršs – sirds.