Uzņēmums “Coca-Cola” šonedēļ klajā laidis jaunu ledus tēju “Fuzetea”, kas cieši saistīta ar klientu vēlmēm pēc veselīgākiem dzērieniem un dzīvesstila. Jaunā zīmola vērtība tiek lēsta vairāk nekā miljarda ASV dolāru apmērā.
Pirms gandrīz sešpadsmit gadiem “Coca cola” un “Nestle” apvienojās, lai kopā radītu ledus tēju ar nosaukumu “Nestea”, taču pavisam drīz Eiropā, tai skaitā Latvijā veikalu plauktos ieraudzīsim pavisam jaunu “Coca- Cola” produktu – ledus tēju ar nosaukumu “Fuzetea”. Līdz ar to no veikalu plauktiem pazudīs līdz šim labi pazīstamais ledus tēju zīmols “Nestea”, jo uzņēmums to vairs neražos.
“Fuzetea” ir lielākais uzņēmuma notikums pēdējo desmit gadu laikā. Dzērienu līnija ietver “Fuzetea” ar melnās tējas, persiku un hibiska garšu, mango un kumelītēm, meža ogu, citrusa, kā arī zemeņu un aveņu garšu apvienojumu. Eiropas iedzīvotāji kopumā varēs baudīt vairāk nekā 20 garšas variācijas 15 veidu iepakojumā.
Plašāka produkta prezentācija notika šīs nedēļas sākumā, kad 15. janvārī Cīrihē, Šveicē, uzņēmuma pārstāvji prezentēja jaunos produktus.
Kā prezentācijā norādīja “Cola- Cola” pārstāvis Braiens Smits, patērētāju gaumei mainoties, radīts jauns produkts , kuram uz pusi samazināts cukura daudzums. “Šis tējas dzēriens ir patentēts maisījums no 100% dabīgām tējas lapām, dažādu garšaugu un augļu sulām, kam nav analogu bezalkoholisko dzērienu nozarē”.
Jaunā dzēriena radīšanai izmantoti dabiskie saldinātāji, kuri samazina kaloriju daudzums.
Atklāšanas pasākumā tika radīta spilgta un dabiska atmosfēra, kura zināmā mērā saplūda arī ar tējas piedāvājumu. Uzburtā džungļu atmosfēra lieliski atainoja produkta būtību un “Cola Cola” solījumus mainīties līdzi laikam!
We’re innovating across our portfolio with #fuzetea and flavor choices that include mango chamomile greentea, peach hibiscus blacktea and lemon lemongrass blacktea #OurWayForward pic.twitter.com/8j6EHF0oKE
— Coca-Cola EU Dialogue (@CocaCola_EU) January 15, 2018