Lineārās TV skatītākais kanāls novembrī bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 9,6%. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, ar skatīšanās laika daļu 9,1% Savukārt trešais skatītākais lineārās TV kanāls novembrī bija LNT, kam veltīti 7,8% no kopējā TV skatīšanās laika.
Kanālam PBK veltīti 7,4%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,1%, kanālam NTV Mir Baltic – 5,7%, kanālam TV6 – 3%, kanālam REN TV Baltic – 2,9% un kanālam 3+ – 2,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu Dom Kino un LTV7 katra skatīšanās laika daļa bija 1,9%, savukārt kanālu RīgaTV 24 un TNT – 1,3%. Kanāla CTC Baltija skatīšanās laika daļa bija 1,1%, kanāla Discovery Channel – 0,8%, Kanāla 2 – 0,7%, bet kanālu 360TV, Kidzone TV, Nickelodeon un STV katra skatīšanās laika daļa bija 0,6%. Kanāliem National Geographic Channel un Re:TV katram veltīti 0,5%, kanālam FOX – 0,4%, kanāliem Pjatnica International un TNT4 International katram veltīti 0,3%. Kanālam Fox Life veltīti 0,2%, kanālam Sony Channel – 0,1% un kanālam Sony Turbo – 0,04% no kopējā TV skatīšanās laika.
Savukārt TV skatīšanai ar nobīdi laikā veltīti 6,4% un visai pārējais TV vērošanai – 26,1% no kopējā TV skatīšanās laika.
Viens TV skatītājs pie TV ekrāna novembrī pavadīja vidēji 4 stundas un 32 minūtes dienā, kas bija par 8 minūtēm vairāk nekā oktobrī.
Kantar TNS Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka novembrī vidēji ik dienu vismaz minūti TV skatījās 68,6% Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Lielākais TV skatītāju īpatsvars bija vecumā virs 65 gadiem – ik dienas vidēji 91,4% šīs vecuma grupas pārstāvju vēroja TV. Savukārt vismazāk TV skatītāju bija vecumā no 15 līdz 24 gadiem – ik dienas vidēji 28,8%.