“Kā Ziemassvētku vecītis var ēst tik daudz cepumus Ziemassvētku vakarā?” Šis jautājums kādreiz noteikti riņķojies katra bērna prātā!
Aģentūra “Romance” franču pārtikas preču veikalam “Intermarché” izveidoja sirsnīgu svētku reklāmu “Es tik daudz sapņoju”, kurā atainota ģimene, kas aizved mazo puiku pie Ziemassvētku vecīša, kur tas apsēžas viņam klēpī un saprot, ka kaut kas nav tā, kā vajadzētu būt.
Ziemassvētku vecītim ir milzīgs vēders. Kā viņš tiks lejā pa skursteni?
Tad nu ar māsas palīdzību mazais puika uzsāk brīvdienu uzdevumu – atrast veselīgākas ēšanas iespējas, un iemīlās kulinārijas mākslā.
Lai Ziemassvētku vecītis notievētu un tiktu pie puikas lejā pa skursteni, viņš katru dienu nes Ziemassvētku vecītim salātus un dažādus veselīgus ēdienus, kā arī pirmssvētku vakarā vecīša iemīļoto pienu aizstāj ar artišoku.
„”Intermarché” mārketinga un komunikācijas stratēģijas pārveidošana liek mums kļūt par tirgus emocionālo līderi. Šī filmiņa nes augļus, par 0,5 punktiem ir palielinājusies veikala apmeklētība. Mēs arī turpmāk centīsimies likt akcentu uz „Ēd labāk”, jo tas dod rezultātus,” komentējot reklāmas panākumus, stāsta zīmola stratēģijas un mārketinga vadītājs Vincents Bronsards.
Hmmmm, kā būtu ar veselīgu Ziemassvētku cienastu?