Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

3 veidi, kā ar video palīdzību tiek piesaistīti mobilo telefonu lietotāji

Priekšrocības, ko sniedz videoklipi!

Videoklipi var būt spēcīgs papildinājums jūsu zīmola stāstam un palīdz paaugstināt kampaņas efektivitāti un padara to neaizmirstamu. Šobrīd lielākā daļa videoklipu tiek skatīti mobilajās ierīcēs, tāpēc uzņēmumiem tagad jāapgūst priekšrocības, ko šāda iespēja piedāvā.

Jaunākie pētījumi liecina, ka video materiālu iekļaušana uzņēmuma mārketinga kampaņās var pozitīvi ietekmēt virkni dažādu patērētāju uzvedību.

Tālāk ir norādīti trīs veidi, kā varat izmantot video savas nākamās kampaņas ietvaros:

Palielināt zīmola atpazīstamību:

Vai jūsu zīmols uzreiz ir cilvēku galvās, kad viņi domā par jūsu produktiem vai pakalpojumiem? Video ir lielisks veids, kā iepazīstināt ar jauniem produktiem, sasniegt potenciālos klientus vai sasniegt jaunu klientu segmentu, izmantojot mobilo ierīci.

Kā liecina pētījuma rezultāti, cilvēki, kas redzējuši video sociālajā tīklā „Twitter”, ir par 50% informētāki par kāda uzņēmuma konkrēto zīmolu. Tāpat pētījums liecina, ka videoklipi „Twitter`ī” ir divas reizes atmiņā paliekošāki ka citās platformās.

Kā iepriekš minētajā video, Beisbola līga izveidoja kontu @MLBStatoftheDay , lai būtu vieglāk sazināties ar saviem sekotājiem. Informācija tiek papildināta ar dažādiem īsiem video, tādējādi palielinot sekotāju interesi un noturību.

Uzlabojiet zīmola radīto noskaņu:

Jums ir jāiet tālāk par vienkāršu zīmola atpazīstamību un jāizmanto video iespējas, lai cilvēki sāktu mīlēt jūsu brendu. Uzlabojot zīmola radīto noskaņu, jūs klientos radāt pozitīvas asociācijas par jūsu zīmolu.

Tātad, kā jūs to variet izdarīt, izmantojot video? Izveidojiet savu stāstu, kas parāda jūsu produktu vai pakalpojumu iespējas. Lieciet akcentu uz to, kā jūsu piedāvājums var palīdzēt klientiem. Veidojiet stāstus, kas spēj radīt pozitīvas sajūtas, piemēram, kāda ir jūsu zīmola ietekme vidi vai sociāliem jautājumiem. Vai īsas atsauksmes, vai stāstus no klientiem, kuriem ir pozitīvs priekšstats par sadarbību ar jūsu uzņēmumu.

Interesanti, ka videoklips pats par sevi var pozitīvi ietekmēt sajūtas par konkrēto zīmolu. Pētījumi liecina, ka cilvēki, kuri redzējuši videoklipus „Twitter” , par zīmolu ir par 14 procentiem labvēlīgāk noskaņoti.

Paskatieties, kā zīmols @blueapron atrod radošu veidu, kā par sev pastāstīt. Ar šādu gudru paņēmienu ir iespējams sasniegt sekotājus un uzlabot vispārējo viedokli par konkrēto zīmolu.

Palieliniet apgrozījumu:

Neatkarīgi no tā, vai jūs vēlaties iepazīstināt ar jaunu produktu, vai radīt interesi par produktu vai pakalpojumu jaunā klientu segmentā, palielināt apgrozījumu var ar reklāmas palīdzību. Patērētāji ne tikai skatās jūsu reklāmas vai runā par jūsu produktiem, viņi tērē naudu.

Tā kā reklāmas mobilajos telefonos ir kļuvušās par tirgus līderi, arvien svarīgāk ir atrast veidus, kā pacelties virs trokšņa līmeņa. Videoklipi atspoguļo jūsu auditorijas uzmanību un, vēl svarīgāk, liek viņiem rīkoties. Saskaņā Nīlsena pētījumu, videoklipu publicēšana „Twitter” palielina vidējo pirktspēju par 34 %.

Zīmols @glossier, kā redzams augstāk, izveidoja produktu demonstrāciju ar pārbaudītu video metodi, lai uzlabotu pirktspēju. Pievērsiet uzmanību tam, kā tas beidzas – ar īsu, bet ietekmīgu ziņu “Pieejams Glossier.com”.

Vai esi gatavs palielināt zīmola atpazīstamību, uzlabot klientu noskaņojumu un palielināt apgrozījumu? Sākat domāt par video integrēšanu savās kampaņās!