Helovīni jau ir pagājuši un nu ir brīdis izkārt āmuļus un baudīt pirmās Ziemassvētku reklāmas.
Pirmā, sentimentālā svētku reklāma nākusi no ASV pasta servisa (USPS), kura mērķis ir pārliecināt ASV pircējus, ka tas ir visuzticamākais pārvadātājs, neatkarīgi no tā, cik liels vai mazs ir šis sūtījums.
Reklāmā atainota moderna Amerikas ģimenīte. Kamēr vecāki gatavojas svētkiem, viņi pamana noskumušo dēlu, kas sēž pagalmā un skumji noskatās uz savu noplukušo rotaļu lāci, vecāki uzreiz zina, kā viņu šajos svētkos uzmundrināt.
Secinām, ka puisēna lācītim trūkst kaut kas ļoti mazs, bet īpašs un, lai gan viņa vecāki pēdējā brīdī iegādājās nepieciešamo detaļu tiešsaistē, USPS to piegādāja pirms Ziemassvētku rīta, lai iepriecinātu visus klientus.
Šī reklāma, kas paredzēta, lai parādītu USPS uzticamību un spēju darboties pat gada aizņemtākajā laikā, tiks rādīta valsts televīzijā no 6. līdz 20. decembrim . Šo kampaņu papildinās drukas materiāli, radio, digitālā un sociālā reklāma, u.c.
Reklāma arī smalki izceļ pasta jaunāko pakalpojumu – piegādes funkciju, kas ļauj klientiem digitāli izsekot savus ienākošos pasta sūtījumus.