Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

“Mulenrūžas” režisors rada neticami krāšņu reklāmu jaunajai “H&M” kolekcijai!

Reklāmā uzzied mūžīgais pavasaris!

Populārā režisora Baza Lūrmana produkcija nav iespējama bez romantisma. Režisora jaunā īsfilma, apģērbu kompānijas “H&M” jaunā četru minūšu reklāma sadarbībā ar modes zīmolu “Ederm” ir kaislīga, krāsaina un romantiska, ka neviļus rodas tā īpašā “Mulenrūžas” sajūta!

Vietas, kuras, šķiet iedvesmojis Čārzls Dikenss, reklāmas skatītājus aizved uz krāšņu īpašumu, kurā norisinās īstens mīlas stāsts.

Lūrmans ir pazīstams filmu režisors, kas rādījis neticami krāšņas ekranizācijas, tai skaitā jau pieminētā “Mulenrūža”, “Romeo un Džuljieta”, “Lieliskais Getsbijs”. Visām šīm filmām ir kaut kas kopīgs – krāšņi skati, satriecoša mūzika un īstena mīlestības dzirksts!

“Es ļoti vēlējos, lai reklāma būtu kā filma,” savā paziņojumā norāda Lūrmans. “Tas ir ļoti moderns mīlas stāsts pilns ar saviem noslēpumiem un metaforām, ar ideju par mūžīgo pavasari,” stāsta režisors.

Reklāma ir arī debija dziesmai “Hypnotized” no grupas “Years & Years”.

Jaunā H & M un Erdem kolekcija būs pieejama 2.novembrī .