Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” iepazīstina ar jaunu zīmolu “DRAKO”

Zīmola lepnums ir Latvijā ražotās augļu sulu konfektes!

Vadošais konditorejas un uzkodu ražotājs Latvijā “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” radījis jaunu ģimenes zīmolu “DRAKO”, kas izstrādāts speciāli Latvijas un Igaunijas tirgum. Jaunā zīmola produktu klāstā ietilpst dažāda veida mīkstās konfektes, bet zīmola lepnums ir Latvijā ražotās augļu sulu konfektes.

“Veselīgs dzīvesveids un uzturs kļūst arvien populārāks Latvijā. Iedzīvotāji vairāk pievērš uzmanību pārtikas produktu sastāvam, dodot priekšroku produktiem bez mākslīgām piedevām un saldinātājiem. Sekojot šim pieprasījumam, esam radījuši jaunu ģimenes zīmolu “DRAKO”, kura centrālais produkts ir Latvijā ražotas sulu konfektes no augļu un ogu dabīgu sulu koncentrātiem bez mākslīgām piedevām, konservantiem un taukiem,” stāsta “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

“DRAKO” sulu konfektes tiek ražotas “Laima” ražotnē Latvijā un to sastāvā ir dabīgs “Gutta” sulu koncentrāts. Tās pieejamas ar banānu, apelsīnu, ābolu, aveņu un zemeņu garšām lielākajās tirdzniecības vietās Latvijā no šī gada oktobra.

Reprezentatīvā Latvijas iedzīvotāju interneta aptaujā par uzkodu paradumiem tika noskaidrots, ka 55% no visiem Latvijas iedzīvotājiem uzturā lieto želejkonfektes un 57% no patērētājiem, kuriem ir nepilngadīgi bērni, tās pērk savām atvasēm. No aptaujātajiem respondentiem 67% par veselīgām želejkonfektēm uzskata tādas, kurām nav pievienotas mākslīgās krāsvielas. Pētījums tika veikts šī gada jūnijā, interneta vidē aptaujājot 2 010 respondentus.