Sociālā tīkla “YouTube” režisors un parodiju meistars Maiks Dīva, kas pazīstams ar savām izklaidējošajām ASV prezidenta Donalda Trampa un viņa politiskās konkurentes Hilarijas Klintones reklāmām, ieguvis lielu uzmanību veidojot šausmu filmu labākajās tradīcijās ieturētu provokatīvu reklāmu “Halo Top” saldējumam. Tagad viņš izveidojis dažādas reklāmas Losandželosas apgabala Metropolitan transporta pārvaldei.
Dīva radījis aizraujošas, krāsainas un rotaļīgas reklāmas, kuru mērķis ir atgādināt, lai sabiedriskā transporta lietotāji laipni un ar cieņu izturas pret sabiedrisko transportu.
Vēl nesen eksperti jūsmoja par to, cik reklāma par robotu, kas draudīgi saka, ka “Visi, kas jums patīk, ir pazuduši! Ir palicis tikai saldējums” ir lieliska, bet jau tagad tā slavē burbuļojošo dizainu un perfekti atainoto līdzsvaru starp reālo un fantāzijas pasauli Dīvas sabiedriskā metro reklāmās.
Losandželosas metro sociālo mediju mārketinga direktors Džons Gordons norāda, ka radītās reklāmas ir ideāli piemērotas radošai pilsētai, piemēram, Losandželosai.
“Jau no sākuma mēs zinājām, ka vēlamies kaut ko neparastu, jautru un neaizmirstamu, kas varētu atgādināt cilvēkiem par metro etiķeti, nemeklējot tradicionālo valdības aģentūru,” uzsver Gordons, norādot, ka darbs ar Maiku Dīvu un viņa radošo komandu ir bijusi lieliska pieredze. “Tās ir kā kŗāsains pieskāriens Losandželosas radošumam,” sacīja Gordons.
Galvenie reklāmas tēli ir japāņi, kurus Maiks Dīva iepriekš daudz un plaši izmantojis arī savās parodijās. Komentējot savu izvēli, Dīva saka, ka “viņi vienmēr ir vizuāli stimulējošo, smieklīgi un pats galvenais – viņi nebaidās kļūt savādi!”