Kosmētikas ražotāja “Glossier” jaunā kampaņa ir lieliska. Tā atspoguļo populāro atziņu, ka katrai sievietei ir jāmīl savs ķermenis tāds, kāds tas ir.
Laižot tirgū savu jaunāko produktu “Body Hero” – uz eļļas bāzes radīto ķermeņa dušas želeju un ķermeņa losjonu, “Glossier” radījis kampaņu, kurā “perfektais skaistums” atstāts pasakām. Jauno produktu reklāmā piecas sievietes ar ļoti dažādiem ķermeņu tipiem.
❤️ pic via @steph_shep pic.twitter.com/YnmKNdKdcR
— Glossier (@glossier) September 15, 2017
Kampaņas modeles ir arī dažādu profesiju pārstāves – viena ir modele, cita basketbola spēlētāja un Olimpiskā zelta medaļas ieguvēja.
Parādot vairākas sievietes ar dažādiem ķermeņa tipiem, kas strādā dažādās profesionālajās jomās, zīmols padara tās vēstījumu skaidru : “Ikviens var būt mirdzoša, žilbinošas ādas īpašnieks,” ja vien lieto “Glossier” “Body Hero”.
BODY HERO ☀️ pic.twitter.com/HraFiIiC4d
— Glossier (@glossier) September 21, 2017
BODY HERO @nytimes Sunday Styles page 7 🗞 Get yours today, tag @glossier #bodyhero pic.twitter.com/q9KIoKIuuV
— Glossier (@glossier) September 17, 2017
BODY HERO @IMLVH ❤️ Decal comes with every #bodyhero order pic.twitter.com/ttsL1aP8uj
— Glossier (@glossier) September 16, 2017