Šķiet, par iepazīšanos aplikāciju „Tinder” nav dzirdējis vien retais. Ņemot vērā aizvien pieaugošo popularitāti un sabiedrības interesi par cilvēku iepazīšanu tieši šajā lietotnē, „Tinder” kļuvis par ienesīgāko aplikāciju uz šo brīdi, apsteidzot, piemēram, spēli Candy Crush un straumēšanas vietni Netflix.
Ar 10 miljardiem izveidoto saderību lietotne „Tinder” ir mainījusi cilvēku iepazīšanās paradumus visā pasaulē.
Tomēr „Tinder” nav tikai iepazīšanās lietotne. Tas ir efektīvs rīks, kas palīdz satikt cilvēkus, paplašināt draugu loku, iepazīties ar vietējiem ceļojumu laikā un atrast cilvēkus, kurus citādi nevarētu satikt.
Sākotnēji viss balstās uz fotogrāfijām, kas tur tiek ievietotas, bet saderība veidojas no tā, ka divas personas viena otrai nospiedusi „patīk” , tādējādi ir iespēja uzsākt sarunu un, iespējams, uzbūvēt spēcīgu draudzību vai pat ko vairāk.
Ņemot vērā straujos aplikācijas panākumus, izveidota lietotne „Tinder Gold”, kas ļauj iepazīšanās tīkotājiem uzzināt ko vairāk par “Like” spiedēja ceļu līdz viņu profiliem, t.i., vai viņš/a to darījis ejot cauri neskaitāmām personām, vai arī uzreiz uzgājis.
Pēc mēneša jauno maksas Tinder varēs izmēģināt arī Android lietotāji.
Introducing Tinder Gold ✨ a first-class swipe experience. Now you can see who likes you before you swipe! #GoldLife pic.twitter.com/nJmHtRd9RS
— Tinder (@Tinder) September 1, 2017