Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Jogurts “Yoplait” iepazīstina ar jauno produktu ikoniskā kampaņā franču stilā

Tas nav bioloģisks, un noteikti nav grieķu!

Jogurts “Yoplait” pārsteidzis ar jaunu elegantu kampaņu franču stilā, piedāvājot savu jauno “Oui” jogurta līniju.

Jaunais jogurts nav bioloģisks un tas nav izgatavots no piena vai dabīgiem dzīvnieku izcelsmes produktiem, kas importēti no Grieķijas. Kad tad padara “Yoplait” jauno jogurta līniju atšķirīgu? Nosaukumam “Oui” vajadzētu jums dot mājienu – tā ir franču valoda.

“72andSunny” pirmā kampaņa par zīmolu atspoguļo tās mātesuzņēmuma “General Mills” centienus radīt nākamo nozīmīgu pirkumu jūsu plauktā.

Jaunā kampaņa ir eleganta un vienlaikus ļoti vienkārša. Reklāmas galvenā varone ir izskatīga sieviete, un tiek uzsvērts, ka viņa nav perfekta, vienlaikus viņa iemieso klasisko maksimumu. Reklāmā viņu izklaidē trīs kungi, un vai mēs pieminējām franču valodu? Tā ir reklāmas odziņa!

“Cilvēki joprojām novērtē Francijas sieviešu ikonisko stilu – viņas uzticību, viņas kontroli un mazu prieku svinēšanu katru dienu,” norāda mārketinga direktors Dags Martins.

“Saikne starp šo ikonisko stilu un mūsu jauno “Oui” jogurtu ir redzama visur, sākot no produkta izskata līdz garšai,” uzsver Martins.

“72andSunny” grupas radošais direktors Džastins Armons sauc reklāmas režisori Džia Kopolu par “perfektu cilvēku, kas atdzīvina franču meiteni.”

“Viņas stāstu stils, viņas estētiska un rotaļīgā sieviešu humora izjūta ir ideāli piemērota. Tas bija tik ļoti svarīgi, lai uztvertu franču meitenes patieso būtību, vienlaikus padarot viņu par atsaucīgu un burvīgu mūsu ASV auditorijai. ”