Kamēr lielākā daļa uzņēmumu aktīvi lieto sociālos tīklus “Twitter” un “Facebook”, ASV tehnoloģiju kompānija “Apple” sociālo tīklu priekšrocības izmantojusi gausi un nelabprāt.
Lai gan kompānijai ir sava “Twitter” lapa, tā nekad nav tvītojusi tajā. Tai ir arī sava “Facebook” lapa, bet tā ir tukša. Toties “Apple Music” ir liela sociālā aktivitāte “Twitter”, “Facebook” un “Instagram”. Turklāt redzot multimediju stiprās puses, “Apple” paziņojusi, ka atbalsta sociālo tīklu lietošanu. Tas gan šķiet divdomīgi, ņemot vērā, ka pati kompānija šīs priekšrocības neizmanto. Līdz šim brīdim…
Nedēļas sākumā “Instagram” platformai pievienojās “Apple” preču zīme, kas jau tuvākajās dienās varētu piesaistīt ievērojamu sekotāju skaitu. “Instagram” kontu gan kompānija negrasās izmantot kā sociālo stratēģiju, bet gan kā esošās reklāmas kampaņas “Shot on iPhone” sastāvdaļu. Kampaņa norit jau kopš 2015. gada un tagad būs sastopama arī “Instagram” pasaulē.
Līdzīgi kā “Shot on iPhone” reklāmas stendos, drukas reklāmās un videoklipu vietnēs, @apple Instagram kontā tiks attēlots iPhone lietotāju piesaistītais saturs, kuru pārvalda “Apple”. Lai aizsāktu kampaņu, “Apple” ir izveidojis astoņas ziņas, no kurām katra satur saturu no pieciem lietotājiem, tātad, kopumā 40 lietotāji.
Kompānija ievietoja arī šo filmu, paziņojot par jauno kontu:
Šis ir viens no satura ziņojumiem:
Tas, ka “Apple” beidzot pievienojas “Instagram” var būt pārsteigums, taču satura stratēģija ir apšaubāma. Tradicionālās kampaņas paplašināšana, izmantojot tikai sociālos līdzekļus, ir tikpat konservatīva kā tā izpaužas. Šajā nozīmē kampaņa jau ir “sociāla”, un tā ieviešana “Instagram” bija loģisks nākamais solis.
Savukārt to, vai “Apple” kādreiz patiešām aktīvi izmantos sociālos plašsaziņas līdzekļus, un veidos kaut ko pievilcīgu uz sociālo tīklu pamatu, nevis tikai piesaistīs lietotāju saturu, rādīs laiks.