Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Martā konsolidētās TV skatītākais kanāls – TV3

Raidījums “Es mīlu tevi, Latvija! 3” joprojām skatītākā pārraide

Konsolidētās TV skatītākais kanāls martā bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 12,4%. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10,7%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kuram veltīti 8,4% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanāla NTV Mir Baltic skatīšanās laika daļa bija 8,1%, kanāla LNT – 7,6%, kanāla RTR Planeta Baltija – 7% un kanāla 3+ – 3,4%. Kanālam REN TV Baltic veltīti 2,8%, kanālam LTV7 – 2,5%, kanālam TV6 – 2%, kanālam RīgaTV 24 – 1,5%, kanālam TNT – 1,3%, kanālam Discovery Channel – 0,9% un kanālam CTC Baltija veltīti 0,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu Nickelodeon, Re:TV, STV un Kanāla 2 katra skatīšanās laika daļa bija 0,7%. Kanāla Kidzone TV skatīšanās laika daļa bija 0,6%, bet kanālu 360TV, FOX un Fox Life katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%. Kanālam National Geographic Channel veltīti 0,4%, kanālam Sony Channel – 0,3%. Savukārt kanālu 1BM un Sony Turbo katram skatīšanās laika daļa bija 0,1%.

Kantar TNS Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka vidēji ik dienu 68,9% vēroja TV programmas to ētera laikā. Savukārt vidēji 10,1% Latvijas iedzīvotāju tās vēroja to ētera dienā, bet izvēloties sev ērtāku laiku. Vidēji ik dienu 7,6% vēroja marta programmas vēl 7 dienu laikā pēc to ētera laika.

Skatītākā konsolidētās TV programma martā bija “Es mīlu tevi, Latvija! 3” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 10,2% jeb 195,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otrajā vietā – “TV3 Laika ziņas (Svētdienā)”, kuras vēroja vidēji 8,1% jeb 155 tūkstoši skatītāju. Savukārt trešajā vietā ierindojās “Nekā personīga” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 7,7% jeb 147,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Foto: TV3